پرسپولیس نیوز : محمود خوردبین می‌گوید با آغاز دوباره لیگ برتر پرسپولیس متفاوتی را خواهیم دید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از اردوی کیش اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی بود که مربیان ما کاملا بابرنامه آن را طراحی کرده و در پایان اردو هم از آن راضی بودند. بازیکنان کارهای تاکتیکی و بدنسازی را به خوبی انجام دادند و با توجه به امکانات و زمین‌هایی که در اختیار داشتیم، همه چیز عالی بود.

او در پاسخ به این سوال که جریان مشکلاتی که برای زمین تمرین پرسپولیس پیش آمد چه بود، گفت: در یکی، دو جلسه زمین تمرینی ما با تیم‌های راه آهن و پدیده یکی شد و اشتباهی بود که از سوی تیم‌ها به وجود آمد و با صحبت رفع شد. هم ما به این موضوع ایراد داشتیم و هم آنها اما بعد از آن دیگر مشکلی پیش نیامد و پرسپولیس بدون مسئله تمرین کرد.

خوردبین با اشاره به این که محرومیت صادقیان تمام شده و او می‌تواند در بازی روز پنجشنبه پرسپولیس در جام حذفی به میدان برود، گفت: با توجه به فرصت خوبی که تیم در تعطیلی‌های لیگ داشت، با قدرت کامل در ادامه فصل به میدان می‌رود و مطمئن باشید که پرسپولیس با شرایط متفاوتی به بازی‌ها برمی‌گردد. از طرفی برگزاری این اردو هم به آمادگی بازیکنان ما خیلی کمک کرد.

سرپرست پرسپولیس همچنین درباره این شایعه که به خاطر اقدام حمید درخشان در دادن پول باشگاه به مربی بدنساز تیم برای گرفتن پیراهن بازیکنان گفت: متاسفم برای آن روزنامه‌ای که این مسائل را می‌نویسد. فکر می‌کنم کسی که این مطلب را نوشته بود، عقده دارد. من و درخشان به همراه مومنی، بدنساز تیم، با هم به فروشگاهی در کیش رفتیم و خواستیم ببینیم که یکی از مارک‌ها برای پرسپولیس چه دارد. بعد از این که خریدمان انجام شد، به مومنی گفتیم که باقی جنس‌ها را شما بخرید. من کار داشتم و به همین خاطر ادامه خرید را به مومنی محول کردم.

او گفت:‌ واقعا برای این شایعه‌سازی‌ها متاسفم. این مسئله چه حاشیه‌ای دارد که این طور آن را در روزنامه‌شان می‌نویسند؟ من و درخشان مشکلی با هم نداریم و همه یک تیم هستیم که برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)