پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: هوا هرچقدر هم که گرم باشد و یا رطوبتش بالا باشد باید با قدرت و برای کسب هر سه امتیاز بیرون از خانه به میدان برویم.

محمود خوردبین  در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس پیش از سفر به خوزستان اظهار داشت: در روزهای گذشته و پس از تساوی که در هفته نخست لیگ به دست آوردیم تمرینات مطلوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان خود را برای رویارویی با حریف هفته دوم آماده کرده اند.

وی در خصوص شناخت پرسپولیس از حریف خوزستانی اش توضیح داد: فیلم بازی هفته اول استقلال خوزستان را آنالیز کرده و کادر فنی در این چند روز براساس نقاط ضعف و قوت حریف تمرینات تاکتیکی خود را طراحی کردند و در حال حاضر شرایط تمرینی به نحو مطلوبی پیش می رود و همگی آماده مصاف با حریف هفته دوم هستند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: نگرانی ما بابت مهرداد کفشگری بود که با تلاش کادر پزشکی این بازیکن به وضعیت تمرینی بازگشته و می تواند در صورت صلاحدید برانکو تیم را در سفر به اهواز همراهی کند. البته هنوز کتف نورالهی در شرایطی نیست که بتواند پا به پای سایرین در مسابقات شرکت کند و به غیر از او سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

خوردبین تاکید کرد: البته در تمرین امروز فشار کمتری به کفشگری وارد آورده شد تا در مچ پایش احساس خستگی بیش از حد نکند.

سرپرست پرسپولیس در این باره که با گرمای شدید جنوب کشور و استان خوزستان چه می کنند توضیح داد: به هر حال باید به اهواز برویم و این هفته آنجا بازی کنیم. هوا هرچقدر هم که گرم باشد و یا رطوبتش بالا باشد باید با قدرت و برای کسب هر سه امتیاز بیرون از خانه به میدان برویم.

وی تاکید کرد: بی شک بازی در گرمای اهواز کار آسانی نخواهد بود اما ما این شانس را داریم که فقط یک روز آنجا بازی خواهیم کرد و قطعا این وضعیت برای تیم استقلال صنعتی که هر روز در آن هوا تمرین می کنند شرایط سخت تری را فراهم ساخته است.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره شرایط روحی محسن بنگر پس از اتفاقات بازی هفته گذشته خاطرنشان کرد: محسن یک فوتبالیست کاملا حرفه ای است و از این قبیل اتفاقات در طول دوران بازیگری برای هر بازیکنی رخ می دهد. به ویژه برای آنهایی همواره جزو بازیکنان ثابت هر تیم هستند.

وی درپایان گفت: بنگر در طول هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته که من به شخصه از نزدیک شاهد آن بوده ام و به خوبی می دانم که تا چه اندازه برای جبران مسائل رخ داده در بازی هفته قبل انگیزه بالایی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)