پرسپولیس نیوز : سرپرست پرسپولیس گفت: قول می‌دهیم کاری نکنیم تا چمن ورزشگاه آزادی خراب شود.

محمود خورد‌بین پس از مشخص شدن میزبانی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی در مورد اینکه چرا قرار است دیدار این تیم در ورزشگاه تختی برگزار شود گفت: آنها برای زمین چمن نگرانند اما ما قول می‌دهیم این اتفاق نیفتد. امروز مکاتبه می کنیم تا رضایت مسئولان ورزشگاه را جلب کنیم.

وی ادامه داد: البته اگر 48 ساعت فاصله بین بازی دو تیم بود مشکلی پیش نمی‌آمد اما راه‌آهنی‌ها اعلام کردند که برایشان سخت است که بخواهند روز سوم آبان به میدان بیایند با این حال اگر هم ورزشگاه آزادی را ندهند قانون را اجرا می‌کنیم و مشکلی نداریم اما سعی می‌کنیم بازی‌مان در آزادی باشد.

خورد‌بین در مورد حاشیه‌هایی که در جلسه سیاسی با بازیکنان پرسپولیس به وجود آمد گفت: آنهایی که این حاشیه‌ها را مطرح کردند آدم‌های درستی نبودند چون سیاسی جز کار خیر کاری انجام نمی‌دهد. اینکه گفتند در این جلسه شیشه پرت شده است حرف آدم‌های دیوانه است که حتما مشکل دارند که این حرفها را می‌زنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران در مورد میزبانی از راه‌آهن گفت: چون میزبان هستیم باید در استادیوم آزادی بازی کنیم اما چون بازی استقلال پنجم است و ریاست ورزشگاه آزادی اعلام کرده است که نمی‌تواند این ورزشگاه را در دو روز پشت سر هم در اختیار تیم‌ها قرار دهد بازی ما را در تختی انداختند اما ما خواهش می‌کنیم تا اجازه دهند تا در آزادی بازی کنیم.

سرپرست پرسپولیس در مورد رقابت‌های جام حذفی گفت: در همه جای دنیا از بازیکنان جوان و باانگیزه در جام حذفی استفاده می‌کنند ضمن اینکه با قهرمانی در این رقابت‌ها می‌توان به آسیا رسید که همین موضوع انگیزه خوبی را برای تیم‌ها به وجود می‌آورد.

وی در مورد اینکه چرا دیدار‌ها در ایران رفت و برگشت نیست گفت: تا جایی که به یاد دارم در تمام دنیا دیدارهای حذفی رفت و برگشت است و نمی‌دانم چرا در ایران این اتفاق نمی‌افتد ضمن اینکه دیدار‌های رفت و برگشت بهترین گزینه است چون هر دو تیم در زمین یکدیگر بازی می‌کنند و تیمی که استحقاق دارد به مرحله بعدی صعود می‌کند.

خورد‌بین در مورد اینکه پرسپولیس جام حذفی را جدی می‌گیرد یا لیگ برتر را گفت: ما الان هر دو جام را جدی می‌گیریم البته جام حذفی آسان‌تر است و آن را هم جدی می‌گیریم البته اینکه چه تیم‌هایی در سر ما هستند را واقعا نمی‌دانم اما بدانید که به دنبال قهرمانی این رقابت‌ها هستیم.

وی در پایان در مورد اینکه استقلال هم در راه رسیدن پرسپولیس به فینال در مرحله نیمه‌نهایی قرار می‌گیرد گفت: شاید استقلال تا آن مرحله صعود نکند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)