پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: الغرافه تیمی نبود که از گروه ما بالا برود و تساوی این تیم مقابل الاهلی عجیب بود.

رسول خوروش در مورد پیروزی سپاهان در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل الغرافه قطر گفت:‌ روز گذشته بازی خوبی را انجام دادیم در حقیقت الغرافه تیمی نبود که از گروه بالا بیاید و متاسفانه روی یک اشتباه و بدشانسی در قطر مقابل این تیم شکست خوردیم. حتی دیروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما متاسفانه تساوی هفته قبل الغرافه مقابل الاهلی همه چیز را خراب کرد و باعث شد این دو تیم به مرحله بعد صعود کنند.

وی در مورد اینکه آیا تساوی الاهلی و الغرافه تبانی بوده است، عنوان کرد: این تساوی خیلی حرف داشت اما چون مدرکی دال بر این موضوع در اختیارمان نیست نمی‌توانیم چنین اعتراضی داشته باشیم. انتظار نمی‌رفت الغرافه مقابل تیم قدرتمند الاهلی بتواند به تساوی برسد اما این اتفاق افتاد.

سرپرست سپاهان در مورد دیدار فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس، گفت: بعد از چند بازی، بازیکنانمان دیروز نشان دادند که روحیه و شادابی خوبی دارند. کم‌کم خستگی‌ها از بازیکنان دور می‌شود و با توجه به اینکه در بین بازی‌ها توانستیم استراحت کنیم، این اتفاق نشان داد که چقدر شرایط فرق می‌کند و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

خوروش در مورد خداحافظی مهدوی‌کیا و اینکه آیا این مسئله آنها را دچار مشکل نخواهد کرد، اظهار داشت: ‌باشگاه سپاهان همواره به پیشکسوتان احترام می‌گذارد. مهدوی‌کیا یکی از بازیکنان بزرگ و با اخلاق فوتبال ایران است و طبیعی است که در کاری از دستمان بر بیاید برای باشکوه شدن مراسم خداحافظی این بازیکن انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان هم برنامه‌ای برای خداحافظی مهدوی‌کیا دارد، عنوان کرد: صد در صد ما نیز برنامه‌ای در نظر داریم و در این مراسم هدیه ای را تقدیم می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)