پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور قاسم دهنوی در تمرین پرسپولیس گفت: دهنوی با ما قرارداد رسمی دارد و باشگاه این موضوع را بررسی می‌کند.

رسول خوروش در مورد اردوی این تیم در اسلوونی گفت: اردوی خوبی را در این کشور برگزار کردیم. در چهار بازی تدارکاتی به مصاف تیم‌های قدرتمندی رفتیم که بازیکنان محک خوبی خوردند. در یک دیدار پیروز شدیم و در سه دیدار نیز شکست خوردیم.

وی افزود: متاسفانه در این اردو اتفاق بدی افتاد. در یکی از مسابقات جواهر سوکای از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد و به خاطر اینکه معالجات خود را می‌خواهد در خارج از کشور پیگیری کند همراه سپاهان به ایران بازنگشت.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه آیا بازیکنی را جایگزین سوکای می‌کنند گفت: به هر حال این بازیکن را از دست دادیم و سعی می‌کنیم در این مدت نفرات دیگری را جذب کنیم.

خوروش در مورد مذاکراتی که با مسئولان باشگاه عجمان انجام داده است اظهار داشت: با مسئولان این باشگاه مذاکره کردیم خلعتبری با این تیم قرارداد امضا کرده و آنها اعلام می‌کنند چون به این بازیکن نیاز داشتند او را جذب کردند و به هیچ دلیلی نمی‌توانند او را آزاد کنند مگر اینکه بتوانند بازیکنی به جای او جذب کرده و از این بازیکن در تیم خود استفاده کنند همانطور که اعلام کرده بودیم خبرها از امارات خوش نبوده و می‌دانید که تنها مسئله‌ای که برای اماراتی‌ها زیاد مهم نیست پول است.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه قاسم دهنوی تمریناتش را دو روز است کنار پرسپولیس انجام می‌دهد عنوان کرد: قاسم دهنوی با تیم ما تمرین کرد و از اردوی اسلوونی همراه سه چهار بازیکن دیگر زودتر به ایران بازگشت. به هر حال باشگاه نیز این مسئله را پیگیری می‌کند و باید ببینیم کمیته انضباطی چه رایی در مورد این بازیکن صادر خواهد کرد. دهنوی با ما قرارداد رسمی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)