عزیزم جشن میلادت مبارک!
مرجع خبری پرسپولیس : جواد خیابانی باری دیگر با گزارش حماسی اش برای تیم ملی خوش یمن بود.


خیابانی که پس از گزارش معروف بازی ایران و استرالیا ، خودش هم در صف حماسه سازان بازی بزرگ فوتبال ملی لقب گرفت در بازی ایران و کره شمالی هم گزارشش برای تیم ملی خوش یمن بود و تیم به دومین پیروزی اش دست یافت.


با این وجود او این بار هم مثل روال بازی های قبلی جماتی را استاده کرد که قطعا برای خیلی از بینندگان تلویزیونی جالب بود. مثلا وقتی توپ به هادی عقیلی رسید گفت:« امروز ، روز میلاد هادی عقیلی بود که این میلاد را به او تبریک می گوییم ، امیداوریم که گل هم بزند!»


او دقایقی بعد از گل تیم ملی و درحالی که در ورزشگاه مردم فریاد ایران سر داده بودند خطاب به بینندگان تلویزیونی مسبقه گفت:« پاشید و شما هم برایتیم ملی در خانه ها دست بزنید!»


جالب تر از همیشه این است که جواد خیابانی به عنوان یک گزارشگر در بحث داوری هم شرکت می کند و بارها در مورد خطاها و افسایدهای بازی ایران و کره اظهار نظر کرد. هرچند بعد با پخش تصویر اهسته بازی به اظهار نظر اشتباه خود پی می برد.


جواد خیابانی همچنان در گزارش خود به جایی که برای او در نظر گرفته شده اشاره می کند.(من الان دقیقا روبه روی احسان هستم (احسان حاج صفی). دقیقا همین جایی که توپ الان فرود آمد.


او به تازگی اسم جدیدی را برای غلامرضا رضایی مهاجم تیم ملی و پرسپولیس انتخاب کرده ! و دقیقا از بازی پرسپولیس و ملوان تا به امروز، غلامرضا رضایی را “غلامرضایی” خطاب می کند.


دیگر جملات جواد خیابانی در بازی دیروز تیم ملی ایران و کره شمالی:


*گگگگگگگگگگگگگگگگگگللللللل للللللللللللللللللللللللل لللللللللللل نه نيست!


*اينجا مثل تهران نيست كه خواهش كنيم تصوير و دوباره پخش كنن


*”بازي درگيرانه اي بود ” چند لحظه بعد “بازي درگيري زيادي نداشت”!!

 

*بزن کریم ،بزززززززززن

 

* نه دیگه کریم اینجوری اعتراض نکن ( بعد از مردود اعلام شدن گل کریم انصاریفرد)


*دقيقه 75 بازي ولي كاش دقيقه نود بازي بود!


و البته در یکی از صحنه ها که مهدی رحمتی شوت سنگین بازیکن کره ای را گرفت، گفت:« مثل یک سنگربان از دروازه تیم ملی دفاع می کنه!» حتما آقا جواد نتظار داشته تا گلر تیم ملی مثل یک مهاجم از سنگر تیم ملی دفاع کند.

 

در این لحظه داور صدای سوت خود را به علامت پایان بازی به صدا در می اورد و جواد با صدایی بلند این جمله را به زبان می آورد: و پایان بازی صعود تیم ملی ایران به دور بعد و به افتخار سرود تیم ملی(کمی مکث)… تبریک این پیروزی بزرگ (اهنگ معروف ایران ایران پخش می شود)

 

البته وقتی خبرنگاران در دوحه در این باره با خیابانی حرف زد او در جواب همان پاسخ همیشگی اش را تکرار کرد:« بگو این قدر علیه من بنویسه تا جونش در بیاد!

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)