پرسپولیس نیوز : هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل کره جنوبی با وسایل شخصی و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به خیابان‌ها ریختند.

 تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد تا با پیروزی مقابل کره به عنوان صدرنشین به جام جهانی برزیل صعود کنند. از همین رو پس از این پیروزی شیرین مردم تهران با خودروهای شخصی و موتور با در دست داشتن پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران به خیابان‌ها رفتند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

گفتنی است اکثر مسیرها در حال حاضر در آن ترافیک دیده می‌شود و مردم تهران به جشن و شادی می‌پردازند. پوشیدن پیراهن‌های بازیکنان تیم ملی و زدن بوق و نصب پرچم‌های ایران به شیشه‌های ماشین‌ها در تهران دیده می‌شود.

هواداران فوتبالی با به صدا درآوردن بوق و شیپور خوشحالی خود را جشن گرفتند.

این در شرایطی است که به دلیل ترافیک سنگین بیشتر هموطنان پای پیاده از سمت فردوسی به سمت میدان آزادی در حال حرکت هستند.

 میدان فاطمی تهران هم همانند دیگر مناطق شهر شاهد خوشحالی مردم پس از صعود تیم ملی به جام جهانی است.

 شهروندان تهرانی پس از صعود تیم ملی فوتبال به عنوان تیم نخست گروه A به جام جهانی به خیابان‌ها ریخته و در حال شادی و پایکوبی هستند.

مردم تهران در حال حاضر در نقاط مختلف شهر با تکان دادن پرچم ایران و زدن بوق‌های ممتد و سر دادن شعار خوشحالی خود را بابت این پیروزی بزرگ نشان می‌دهند.

حوالی میدان و خیابان فاطمی تا خیابان کارگر شمالی ترافیک سنگینی وجود دارد و شهروندان در حال خوشحالی هستند.

 شادمانی مردم پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ترافیک بسیار سنگینی در خیابان ولی عصر به وجود آورده است.

 پس از پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی مردم به خیابان‌ها ریختند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

ازدحام مردم در حوالی چهارر راه ولی عصر به اندازه‌ای است که این خیابان کاملا قفل شده و تمام ماشین‌های حاضر در خیابان‌های منتهی به چهارراه ولی عصر در وسط خیابان پارک کرده‌اند. همچنین جمعیت زیادی از طرف خیابان کریم خان به سمت میدان ولی عصر و از سمت خیابان حافظ به سمت چهارراه ولی عصر در حرکت هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)