پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید قهرمانی این تیم در رقابت‌های امارات خستگی را از تنش بیرون برد و آن را ادامه یک تلاش ملی می‌داند.

بهزاد داداش‌زاده درباره موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای امارات عنوان کرد: قهرمانی ایران در این رقابت‌ها خستگی هفت ساله را از تنم بیرون برد. خدا را شکر که توانستیم قهرمان و نایب‌قهرمان دنیا را شکست دهیم. بازیکنان‌مان سنگ تمام گذاشتند اما شخضا از این ناراحتم که چرا زمان مربی‌گری ما در فوتبال ساحلی مدیریت قوی وجود نداشت تا ما هم به این موفقیت برسیم. من و آقای فلاحت‌زاده و خیلی‌های دیگری سختی زیادی کشیدیم تا تیم ملی به وضعیت فعلی رسید. انصافا کار ما خیلی سخت بود و زیربنای این موفقیت همان تلاش‌های هفت ساله ما بود.

او افزود: آقای کفاشیان گفته است ما یک مربی خارجی برای تیم ملی آوردیم و به این نتایج رسیدیم اما سوالم از ایشان این است که آیا فقط حضور اکتاویو در تیم ملی باعث موفقیت شد؟ آیا جز این است که یک همت ملی باعث قهرمانی فوتبال ساحلی در امارات شد؟ زمان ما باشگاهی وجود نداشت و در یک سری از بازی‌های انتخابی ما بازیکنان را انتخاب می‌کردیم اما الان دو سال است که باشگاه داریم و مربیانی هستند که بازیکنان را کاملا آماده به تیم ملی می‌دهند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به سختی‌هایی که از زمان سرمربی‌گری او بر این تیم حاکم بوده، تصریح کرد: به خاطر دارم در یک دوره‌ای ما دروازه‌بان و بازیکن کم داشتیم، به عنوان دروازه‌بان درون دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی ایستادم و فلاحت‌زاده هم در تیم قرار گرفت. الحق و الانصاف خانم شهریاری برای تیم فوتبال ساحلی سنگ تمام گذاشت و اعتقاد دارم قهرمانی دیروز ثمره هفت سال کار ماست همین که بازی‌های پخش تلویزیونی می‌شوند و خانواده بازیکنان بازی را می‌بینند برای یک بازیکن انگیزه زیادی است چیزی که در زمان ما وجود نداشت.

او ادامه داد: خود آقای اکتاویو هم می‌داند که این قهرمانی یک کار ملی بوده است. زمان ما داوری به ضررمان بود اما کسی چیزی نمی‌گفت و حقمان پایمال می‌شد اما دیدید امسال با اشتباه داوری آقای کفاشیان نامه نوشت و پیگیر ماجرا بودند. به شخصه از آقای روحانی و گودرزی می‌خواهم که به این رشته بها بدهند چرا که قابلیت بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سطح دنیا دارد.

داداش‌زاده با ابراز نگرانی از آینده تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: متاسفانه یک واقعیتی وجود دارد که ما باید به آن توجه کنیم دو سال دیگر یا سه سال دیگر ما احمدزاده، حسینی و خیلی‌های دیگر را نداریم و جانشینی هم برای آنها تربیت نکرده‌ایم. مسوولان باید به این امر توجه زیادی کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضورش در تیم منتخب پیشکسوتان پرسپولیس که قرار است پنج‌شنبه برابر میلان به میدان برود، بیان کرد: از این که به این تیم دعوت شدم خیلی خوشحالم. همبازی‌های قدیمی را دیدیم و چند پیشکسوت که فقط نامشان را شنیده بودیم، هم از نزدیک دیدیم. البته برایم جای تعجب است که برخی از این بازیکنان که دعوت شده‌اند چرا به تیم پیشکسوتان آمده‌اند. برخی از آن‌ها مثل لیث‌ناصری، نکیسا، هاشمی‌نسب، جباری و باغمیشه قابلیت بازی در لیگ برتر یا حداقل لیگ یک را دارند. حضور در این جمع باعث خوشحالی است و به قول علی‌ پروین باید اختلافات را کنار بگذاریم و کنار هم به یکدیگر کمک کنیم چرا که دوستی‌ها در این فوتبال می‌ماند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: درست است که برخی از ما پیشکسوتان اضافه وزن داریم اما علی‌ آقا حواسش به همه چیز هست و جوان‌ترها را کنار بازیکنانی می‌گذارد که اضافه وزن دارند یا سن‌شان بالاتر است تا آنها را پوشش دهند. البته این چیزها مهم نیست چیزی که مهم است دور هم بودن ماست که جا دارد بابت آن از رویانیان تشکر کنیم که این کار مثبت را در پرسپولیس ایجاد کرده است. ما از 33 سال تا 55 بازیکن داریم و امیدوارم بازی با میلان یک کار به یاد ماندنی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)