پرسپولیس نیوز : هافبک اسبق پرسپولیس گفت: در تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازیکنانی هستند که می‌توانند هنوز در لیگ برتر بازی کنند.

بهزاد داداش‌زاده در خصوص بازی تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا، گفت: به نظرم بازی خوب و نمادینی خواهد بود و امیدوارم که مردم هم بیایند تا هم ورزشگاه پر شود، هم از مهدی مهدوی‌کیا تقدیر شود و هم دوباره بازی پیشکسوتان تیم محبوبشان را ببینند.

وی ادامه داد: باید از علی پروین و محمد رویانیان تشکر کنم که این بازی خوب را ترتیب دادند تا ما کینه‌ها را کنار بگذاریم و یکبار دیگر دور هم جمع شویم. به نظرم مردم هم اگر به ورزشگاه بیایند باعث تجدید خاطرات خیلی‌ها می‌شود.

داداش‌زاده در مورد تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس هم، گفت:‌در تیم ما هم بازیکنان جوان هستند و هم بازیکنان پا به سن گذاشته. حتی بازیکنانی با 35 سال سن که شاید بتوانند هنوز در لیگ برتر بازی کنند اما فوتبال فراز و نشیب دارد.

هافبک اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در خصوص اضافه وزن خودش و سایر بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس، ادامه داد: خود من که سنگین وزن هستم و به گفته بچه‌ها باید در وزنه‌برداری پیشکسوتان شرکت کنم اما جوانان تیم ما می‌توانند کار را برای ما دربیاورند. البته به نظرم فوتبال این روزها به داشتن فکر است نه به نداشتن شکم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)