مرجع خبری پرسپولیس : در همین خصوص شنیدیم سعیدلو در صدد تهیه لیستی از پیشکسوتان و افراد زبده و تأثیرگذار برای عضویت در هیأت‌مدیره است تا به قول حجازی اعضای هیأت‌مدیره فقط برای صرف نهار و شام دور هم جمع نشوند.

 

در حالی که بارها مسئولان ارشد سازمان تربیت‌بدنی و سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند ظرف روزهای آینده اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه مشخص خواهد شد اما با اتمام رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی هنوز خبری از معرفی اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس نیست.

در همین خصوص شنیدیم سعیدلو در صدد تهیه لیستی از پیشکسوتان و افراد زبده و تأثیرگذار برای عضویت در هیأت‌مدیره است تا به قول حجازی اعضای هیأت‌مدیره فقط برای صرف نهار و شام دور هم جمع نشوند بلکه کار به دست کاردان سپرده شود. در همین خصوص بعد از سپردن حکم سرپرستی استقلال به علی فتح‌ا…‌زاده سعیدلو حالا قصد دارد هیأت‌مدیره پرسپولیس را نیز سر و شکل دهد.

 

 

 گفته می‌شود تمایل رئیس سازمان برای جذب دکتر دادکان از طریق نزدیکانش به ویژه فرخزادی ابراز شده و بعد از رفتن پروین به استیل‌آذین حالا سازمان می‌خواهد یک مهره کلیدی را به جای او در هیأت‌مدیره بگمارد تا با انتقادات کمتری رو به رو شود.

شنیده‌های ما حاکی است ریاست هیأت‌مدیره پرسپولیس به دادکان پیشنهاد شده اما رئیس اسبق فدراسیون فوتبال هنوز به چراغ سبز سازمان پاسخی نشان نداده است ولی احتمال دارد در صورت نشست مشترک او با سعیدلو زمینه حضور دادکان در پرسپولیس فراهم شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)