حامد لک بعد از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد درخشان خود یکی از علل موفقیت‌های سرخ‌پوشان در بازی‌های اخیر بوده است.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ در این بین این دروازه‌بان قطعا علاوه بر درایت و اعتماد یحیی گل‌محمدی، درخشش و زحمات عناصر فاز دفاعی تیم و حمایت هواداران مدیون داود فنایی است که به رغم نگاه‌های تردید آمیز برخی بازیکنان سابق و دوستداران پرسپولیس، اصرار به جذب حامد لک داشت و برای درخشش شاگردش در لیگ قهرمانان با او قرار گذاشت که علاوه بر سخت کوشی برای تمرکز بالا، دور هر گونه فعالیت فضای مجازی را مدتی خط قرمز بکشد و حتی خودش هم همپای شاگردش چنین کرد و با تمرینات ویژه و کار روحی_ روانی لک را به اوج عملکرد خود رساند.

یحیی گل‌محمدی که در نفت به بیرانوند اعتماد کرده بود به اتفاق داود فنایی در ذوب‌آهن به محمد رشید مظاهری هم اعتماد کرده و عامل پیشرفت این گلر نیمکت نشین شد.

فنایی در پیکان هم از پیام نیازمند یک پدیده جدید در دروازه‌بانی ساخت و علاوه بر روزهای خوبی که رادو در فصل گذشته داشت حالا از لک‌یک گلر رکورددار و توانمند ساخته و بی شک عنوان بهترین مربی گلرهای ایران برازنده مربی پرتلاش و متعصبی است که هواداران در سال ۷۸ به او لقب چیلاورت داده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)