پرسپولیس نیوز : معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه مسابقات بین‌المللی چوگان درخصوص آخرین وضعیت ورزش کشور مطالبی را بیان کرد.
، محمدرضا داورزنی در اختتامیه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی چوگان اظهار داشت: از دوستان فدراسیون چوگان تشکر می‌کنم که با همت و تلاشی که انجام دادند، این بازی‌ها را در ایران برگزار کردند که کار ارزشمندی بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود طی دیروز و امروز این موضوع تمام شود که فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده سلطانی‌فر در این باره به جمع‌بندی برسد. به هر حال بحث جلسات هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس استقلال را همچنان انجام می‌دهیم، الان هم دو تیم به دنبال هماهنگی برای دربی در آلمان هستند که کارهایشان را پیگیری می‌کنیم، فکر می‌کنم موضوع هیئت مدیره در دو سه روز آینده تمام شود. ضمن این که با توجه به استعفای برخی افراد دو سه نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند تا باشگاه با قدرت به کارش ادامه بدهد.

داورزنی در واکنش به ادامه یا عدم ادامه فعالیت گرشاسبی در هیئت مدیره پرسپولیس، گفت: اجازه بدهید اسمی را قطعی نگوییم،‌ چون این موضوع در حوزه اختیارات وزیر ورزش است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره دیدار تدارکاتی پرسپولیس و استقلال در آلمان عنوان کرد: اصل بحث دربی به این شکل ابتکار جالبی بود. هر دو تیم می‌خواستند در اروپا اردو بزنند و بازی‌های تدارکاتی برگزار کنند به هر حال آن‌ها می‌خواهند با برگزاری این دربی تب فوتبال را بالا ببرند، چون تعداد زیادی از هواداران با تمهیداتی که اندیشیده شده درگیر این بازی می‌شوند و فکر می‌کنم اگر مشکل نباشد این بازی انجام می‌شود. هماهنگی‌های لازم با کشور آلمان و شهر کلن و وزارت امور خارجه و همچنین بازرگانی صدا و سیما برای پخش آن انجام شده، این یک رویداد ابتکاری خوب است که باعث شکل‌گیری تب و تابی در بین هواداران فوتبال می‌شود.

وی درباره مشکلات اخیر بین کارلوس‌کی‌روش و علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این یک موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید آن را حل و فصل کند، هر کدام از این دو نفر مسئولیتی دارند و فدراسیون  باید تدبیر کند، تا آنها وظایف خودشان را انجام دهند. البته ما نیز پیگیری می‌کنیم تا فدراسیون مدیریت کند و اجازه ورود حاشیه را به فوتبال ندهد. تاج و اسدی مسئولیت‌های سنگینی در فدراسیون دارند و وزارت ورزش تلاش می‌کند که این حاشیه‌ها ضربه نزند. اینکه این بحث در رسانه‌ها مطرح شود شایسته نیست و اجازه بدهیم دوستان در فدراسیون و درون خودشان این کار را انجام بدهند. البته هر جا که کمک نیز بخواهند ما در کنارشان هستیم، به نظرم نمی‌توان در یک جنجال رسانه‌ای بحث‌ها مطرح شده و به نتیجه برسد.

داورزنی در واکنش به این موضوع که آیا این مشکل اخیر ممکن است منجر به کنار گذاشته‌ شدن یکی از آنها شود؟ گفت: این تصمیمی است که باید در فدراسیون گرفته شود و هر تصمیمی که این نهاد بگیرد ما از آن حمایت می‌کنیم تا فوتبال بدون حاشیه جلو برود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)