دنیل داوری تاکید کرد که دوست دارد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم‌های بزرگ همگروه شود.

دنیل داوری، سنگربان ایرانی اینتراخت برانشوایگ پیش از بازی امروز با بایرن مونیخ در مصاحبه‌ با شبکه تلویزیونی «SPORT1» آلمان صحبت‌هایی را انجام داده است. ذکر این نکته ضروری است که به دلیل اینکه دیدار این تیم و بایرن ساعت 18 امروز آغاز می‌شود، بخش‌های مربوط به این دیدار در این مصاحبه گنجانده نشده است.

* اینتراخت برانشوایگ تاکنون 24 گل از حریفان دریافت کرده ولی با این حال از تیم‌هایی همچون هامبورگ و شالکه کمتر دروازه‌اش باز شده است. شما در حال حاضر با 8 امتیاز در قعر جدول بوندس‌لیگا هستید. فکر می‌کنی مشکل تیم‌تان در خط دفاعی باشد؟
وقتی شما به تعداد گل‌های خورده ما نگاه می‌کنید ناخودآگاه به این فکر می‌کنید که ما در کارهای دفاعی ضعف داریم ولی در برانشوایگ ما با هم دفاع می‌کنیم و با یکدیگر در تعامل هستیم بنابراین نمی‌توان بازیکن خاصی را در گل‌هایی که دریافت می‌کنیم مسئول بدانیم. تمامی کارهای تیم هم از همین خط دفاع شروع می‌شود و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم ولی واقعیت این است که نیاز داریم تا در خط دفاع قدرتمندتر شویم.

در بازی مقابل فرایبورگ موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و از این حیث پیشرفت خوبی کرده‌ایم که خود نشانه خوبی است ولی باید در کنار خوب بازی کردن امتیاز لازم را هم به دست بیاوریم. با تمام این وجود خیلی خوش‌بین هستم که به زودی به این هدفمان هم خواهیم رسید.

* خوش‌بین هستی که در انتهای فصل برانشوایگ در بوندس‌لیگا باقی بماند؟
لیگ را از همان ابتدا با روحیه خوبی شروعی کردیم و مقابل تیم‌هایی که روی کاغذ ما را از پیش‌بازنده می‌دانستند موفق به گلزنی شدیم. همیشه به اندازه‌ای خوب هستیم که بتوانیم شگفتی‌ساز باشیم. هرگز هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم و حتی اگر شکست هم بخوریم مجددا با روحیه بازمی‌گردیم. تا پایان خواهیم جنگید تا به هدفمان برسیم.

* تو اولین بازی ملی‌ات را برای ایران انجام دادی و می‌توانی با این تیم در جام‌جهانی 2014 برزیل حضور یابی. نقش تورستن لیبرکنشت سرمربی برانشوایگ در این بین چه بود؟
در ماه آوریل 2013 بود که از سوی کارلوس کی‌روش برای حضور در تیم ملی ایران دعوت شدم و تورستن لیبرکنشت سهم بسزایی در این تصمیم داشت. او بود که من را از ماینتس به برانشوایگ آورد، فرصت بازی به من داد و مرا به سوی پیشرفت سوق داد. هیچگاه نتوانسته‌ام آنطور که باید از او قدردانی کنم.

* دوست داری در جام‌جهانی ایران با آلمان هم‌گروه شوید؟
دوست دارم با آلمان هم‌گروه شویم. شاید ما حریف آسانی به نظر بیاییم ولی تیم فوق‌العاده‌ای هستیم و ترجیح می‌دهم به جای بازی مقابل تیم‌های کوچکی همچون هندوراس با تیم‌های سرشناس هم‌گروه شویم و بازی کنیم. می‌خواهیم از حضور در جام‌جهانی لذت ببریم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)