مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در چند وقت اخير با كاشاني و مديركل حراست سازمان درباره شكايت به فيفا صحبت‌هايي داشته‌ام.

 

 

* وضعيت پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
شرايط خوبي داريم. پس از بازي مقابل شاهين‌بوشهر، سعي كرديم خستگي بازيكنان را از بين ببريم تا آنها همچنان شادابي و طراوت لازم را داشته باشند كه خوشبختانه به هدف اصلي رسيده‌ام.

* ديدار مقابل فولاد خوزستان را چگونه مي‌بينيد؟
بازي بسيار مهم و سختي در پيش داريم. بازي در شرايط خاص اهواز سخت است. بايد خودمان را براي يك 90 دقيقه سخت آماده كنيم. پيروزي در اين شرايط ارزش زيادي دارد.

 

* از مجيد جلالي نگفتيد؟
فولاد در چند وقت اخير با حضور كادر فني مجرب‌اش و مديريت خوبي كه دارد، در ليگ برتر بسيار خوب كار مي‌كند. به نظر من، نماينده بسيار شايسته‌اي براي فوتبال خوزستان است كه پتانسيل بالايي از نظر بازيكن دارد. براي جلالي احترام خاصي قائلم و اميدوارم بازي زيبايي بين طرفين برگزار شود.

* چقدر به گرفتن 3 امتياز فكر مي‌كنيد؟
كار ما در جدول بسيار سخت است؛ اما همانطور كه قبلا گفتم، شرايط در جدول طوري با ما حرف مي‌زند كه بايد سه امتياز را بگيريم. دوست ندارم به سادگي بالاي جدول را از دست بدهيم چون دردسر كشيديم تا به اين نقطه برسيم. به همين خاطر، با تمام قوا به اهواز مي‌رويم تا با يكدلي تلاش، 3 امتياز را بگيريم.

* خيلي راحت از گرفتن 3 امتياز حرف مي‌زنيد؟
من هدفم قهرماني با پرسپوليس است. به خاطر آن سعي مي‌كنيم در تمام بازي‌ها 3 امتياز بگيريم. مجبورم با توجه به تيمي كه دارم، در اهواز فقط به گرفتن تمام امتيازها فكر كنم. مطمئن باشيد اين كار شدني است.

* وضعيت بازيكنان شما چگونه است؟
متاسفانه دو بازيكن آسيب‌ديده داريم و دو بازيكن محروم. همين باعث مي‌شود بازيكنان نيمكت‌نشين خودشان را در اين بازي نشان دهند كه فرصت خوبي براي خودنمايي است. اميدوارم موفق باشند.


 
* آيا فولاد را آناليز كرد‌ه‌ايد؟
گفتم، روز سختي در انتظار ما است. فولاد تيم بسيار خوب و تاكتيكي است و در چند بازي خود نشان داده است كه در ليگ امسال حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. به همين دليل، زنگ خطر را براي هر تيمي در شهر خود به صدا درمي‌آورد. فولاد جزء تيم‌هايي است كه احترام خيلي خاصي براي آن قائلم.  

* در تمرين روز گذشته ديده شد كه جلسه‌اي با مدير كل حراست سازمان تربيت‌بدني داشتيد. ماجرا چيست. آيا آشتي‌كنان در ميان است؟
بايد به عرض شما برسانم، آقاي تاجيك مديركل حراست سازمان تربيت‌بدني از دوستان خيلي خوب بنده هستند. ايشان روز پنجشنبه به تمرين ما آمدند و با هم صحبت‌هاي مختلفي انجام داديم كه انشاءالله خير باشد.

* نگفتيد آشتي‌كنان در ميان است؟
با آقاي تاجيك خيلي جلسه مي‌گذاريم. اين چيز جديدي نيست؛ اما مي‌توانم بگويم كه راجع به شكايتم به فيفا از فدراسيون حرفي در ميان نيامد. مطمئن باشيد حرف‌هايي شد و خدا را شكر مثل هميشه از اول خيلي‌ها ديدگاهشان نسبت به من مثبت بود. متاسفانه برخي مسائل پيش آوردند كه مجبور شدم چنين كارهايي انجام دهم.

 

* بالاخره شكايت كرده‌ايد يا خير؟
روزي كه چنين موضوعي در ايران مطرح شد، مي‌دانستم چون نهادهايي هستند كه وابسته به فدراسيون خواهند بود و متاسفانه كارم را بسيار طول مي‌دهند تا پرونده‌ام بررسي شود و سپس راي دهند، كار شكايت به فيفا را تا حدودي انجام داده‌ام. پرونده‌اي كه با همين راي‌هاي داخلي مي‌توانست صادر شود و به نفع من باشد، به ضرر من صادر شد. به همين خاطر مي‌دانستم و كارهايم را قبلا كرده بودم. اينطور نيست كه آقايان پرونده مرا نگه دارند، راي ناعادلانه بدهند و من هم بي‌كار باشم و كنار خانه نشسته باشم.

 

* اما با پادرمياني برخي‌ها به نظر مي‌رسيد كه اين كار را نكرديد. ماچرا چيست؟
با حرف‌هايي كه با آقاي تاجيك مديركل حراست سازمان تربيت‌بدني و از قبل با حبيب كاشاني زدم كه آنها دوست داشتند اين كار را نكنم، به دو عزيز گفتم اصلا دنبال پول نيستم. فقط دنبال حقانيت علي دايي هستم و به غير از اين، هدف ديگري ندارم. قبلا هم گفته‌ام و باز هم به مردم عزيز ايران مي‌گويم كه يك ريال از اين پول‌ها با توجه به اينكه حق طبيعي من بوده، وارد زندگي‌ام نشده است.

 

* چرا در 9 ماهي كه فاصله بين رفتن شما از تيم ملي و حضورتان در پرسپوليس بود، اين حرف‌ها را نزديد؟
متشكرم از سوال شما. 9 ماه كار نكردم. درست است؛ اما خودم كشيدم كنار. خدا مي‌داند فقط براي تيم ملي كشورم بعد از بازي با عربستان كه مرا اخراج كردند، دعا كردم. با توجه به اينكه در مملكت ما مسائلي پيش آمده بود، سعي نكردم شلوغ كنم. البته به چند نهاد رسمي دولتي رفتم.


* مثلا به بازرسي كل كشور رفتيد؟
بله. به خاطر گرفتن حقم به سازمان بازرسي كل كشورم رفتم؛ اما كسي خبردار نشد. روز اول به كميته انضباطي رفتم. نه به كسي گفتم و نه فردي اين ماجرا را مي‌دانست؛ اما خودشان همه حرف‌ها را رسانه‌اي كردند. 

* بالاخره آقاي دايي تشخيص اين حرف‌ها و ماجراها چه مي‌شود. كي مي‌شود ديگر درباره مشكل فدراسيون با شما سؤالي نپرسيم؟
آقايان خيلي دوست داشتند بين من و مردم فاصله ايجاد شود يا فاصله‌ها را بيشتر كنند؛ اما فاصله كوچكي كه بين من و مردم بود نيز از بين رفت يا به حداقل رسيد. هميشه گفته‌ و باز هم مي‌گويم هر چه دارم، اول از خداي بزرگ و سپس از دعاي خير مردم است.

* دوست دارم بدانم پايان ماجرا چه مي‌شود؟
مطمئن باشيد مردم آنچه را كه بگويند، آن را انجام خواهم داد.

 


* بگذريم. آيا بازي‌هاي حريفان خود را در ليگ برتر ديده‌ايد؟
گروه آناليز ما به خوبي كار مي‌كنند. سعي خواهيم كرد حريفان خود را به خوبي آناليز كنيم؛ اما بيشتر، سرمان به كار خودمان است. مطمئن باشيد اجازه نمي دهم اتفاقاتي كه بين من و فدراسيون است، وارد پرسپوليس شوم.

 

 

 
* قرار شده بود تا به امروز به فيفا شكايت كنيد. آيا اين كار را كرده‌ايد؟
چنين حرفي نزدم. از كجا مي‌دانيد؟ شايد از قبل تا همين امروز شكايتم را به فيفا كرده باشم. از كجا مي‌دانيد كه اين كار را نكرده‌ام؟

 


* بازي با فولاد مثل اينكه خيلي حساس شده چون برخي بازيكنان فصل قبل شما كه در فولاد هستند، در چند وقت اخير حمله تندي به يحيوي مربي دروازه‌بانان انجام داده‌اند. نظر شما چيست؟
آقاي يحيوي كارش را با قدرت و با خلوص نيت انجام مي‌دهند. ايشان نه تنها جزء بهترين‌هاي ايران هستند؛ بلكه جزء بهترين مربي دروازه‌باني اين مملكت از نظر من هستند. يحيوي كارش را بلد است و با وجود ايشان احساس آرامش و امنيت در دروازه دارم. بگذاريد هر كس هر چي دلش خواست، بگويد؛ اما با قدرت براي خدمت به پرسپوليس آمده است.

 


* با توجه به مصدوميت جزيي نوري، صلاح است تيم ملي را همراهي كند؟
من در اين باره حرفي نمي‌زنم. بهتر است از پزشك تيم سؤال كنيد. هميشه گفتم، هدف ما خدمت به تيم ملي است.

 

 گفت و گو: مهدی نفر

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)