هنوز نیمی از راه قهرمانی را طی نکردیم / با تعصب، عشق و غیرت بازی کردیم / این پیروزی متعلق به هواداران است

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تیم فوتبال پرسپوليس  گفت: سپاهان تيم قدرتمندي است و ما در واقع تيم ملي را شكست داديم.

 

علي دايي پس از پيروزي پرسپوليس برابر سپاهان عنوان كرد: به تمام بازيكنانم خسته‌نباشيد مي‌گويم و از تمام مردم كه در ورزشگاه حاضر شدند تشكر مي‌كنم. همانطور كه مي‌دانيد اين پيروزي متعلق به هواداران واقعي پرسپوليس است، تماشاگراني كه بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي به ورزشگاه آمدند و تيم را تشويق كردند.

 

وي ادامه داد: خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم سربلند از اين ديدار خارج شويم و جوابگوي محبت‌هاي مردم باشيم. بازيكنان پرسپوليس در اين ديدار مردانه فوتبال بازي كردند. البته سپاهاني‌ها نيز بازي منطقي انجام دادند. امشب برابر تيم ملي به برتري رسيديم.

 

دايي با اشاره به اينكه فقط سپاهاني‌ها در 10 دقيقه‌ ابتدايي بازي حاكم بر بازي بودند خاطرنشان كرد: در دقايق ابتدايي سپاهاني‌ها چندين موقعيت خطرناك روي دروازه ما ايجاد كردند اما پس از آن توانستيم بازي را در دست بگيريم مخصوصاً در 20 دقيقه پاياني سپاهاني‌ها هيچ حرفي براي گفتن نداشتند.

 

وي يادآور شد: اشتباهات كمي در اين ديدار داشتيم كه تأثير زيادي بر روي بازي نداشت. بازيكنان از درون دروازه تا خط حمله با تعصب، عشق و غيرت بازي كردند و جواب محبت‌هاي مردم را دادند. هواداران نشان دادند كه هيچ‌وقت ما را تنها نمي‌گذارند و اميدوارم با دعاي خير آنها بتوانيم قهرمان جام حذفي شويم.

 

دايي در پاسخ به اين سؤال كه با پيروزي در اين ديدار آيا 50 درصد راه قهرماني را طي كرده گفت: من معتقدم 50 درصد را طي نكرده‌ايم زيرا بازي سختي در اهواز برابر فولاد داريم. همه اين تيم را مي‌شناسند و مي‌دانند كه صاحب مربي بزرگي است و همچنين مديريت خوبي دارد. فولاد در هفته‌هاي اخير استراحت كرده و با نتايجي كه در هفته‌هاي پاياني كسب كرده بود با انگيزه زيادي برابر ما ظاهر خواهد شد.

 

سرمربي پرسپوليس گفت: ديدار حساسي برابر سپاهان داشتيم و در اين ديدار سنگين پس از 120 دقيقه توانستيم سپاهان را يكي از تيم‌هاي برتر ايران است شكست دهيم. اين تيم در ليگ قهرمانان نتايج خوبي كسب كرد و در اين ديدار نيز بازي خوبي را به نمايش گذاشت.

 

دايي درباره حضور پيشكسوتان در ورزشگاه آزادي عنوان كرد: از تمام كساني كه در ورزشگاه حاضر شدند تشكر مي‌كنم و حضور آنها مي‌تواند قوت قلبي براي بازيكنان باشد. به نظرم بايد پيشكسوتان در تمام عرصه‌ها در كنار تيم باشند و استفاده بيشتري از آنها شود. بايد به آنها بها دهيم و آنها را وارد ميدان كنيم.

وي يادآور شد: من دوست داشتم امسال در جلسه‌هاي فني سه چهار پيشكسوت در كنارم حضور داشته باشند و اشتباهات مرا گوشزد كند. فكر كنم بايد بيشتر قدر اين افراد را بدانيم و از آنها در فوتبال كشورمان استفاده لازم را ببريم.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه طبق گفته رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اين تيم سقف قرارداد را رعايت نكرده و پرسپوليس نيز چنين اقدامي را انجام خواهد داد، خاطرنشان كرد: من راجع‌به اين موضوعات صحبت نمي‌كنم. در سطحي نيستم كه بخواهم جواب شما را بدهم زيرا من مسئول فني پرسپوليس هستم و كارم ارنج تركيب تيم است.

 

وي ادامه داد: همانطور كه تماشاگران مشاهده كردند پرسپوليس در ديدارهاي اخير بازي به بازي بهتر شده و مي‌توانيم در ديدارهاي آينده نيز نمايش بهتري داشته باشيم. اميدوارم بتوانيم يك فصل خوب را رقم بزنيم.

دايي در مورد سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: به نظرم با توجه به حضور پرشور هواداران ايراني در ورزشگاه حق ايران كسب 5 سهميه در ليگ قهرمانان آسيا است. امارات 4 نماينده دارد و تمام نمايندگان آنها حذف شدند در حالي كه كشور ما با اين عظمت و طرفداران پرشور زياد استحقاق دارد بيش از 4 نماينده در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشد.

 

دايي درباره تعويض‌هاي خود گفت: تمام تعويض‌هايي كه كردم براساس نكات تاكتيكي كه قصد داشتم در زمين اجرا شود، بود تا جناحين را قوي‌تر كنم.

 

سرمربي پرسپوليس در پايان درباره تمديد قرارداد خود نيز گفت: فعلاً به فكر قهرماني در جام حذفي هستم و در مورد فصل آينده هيچ صحبتي نمي‌كنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)