مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس در واكنش به شكايت شيث رضايي گفت: خيلي چيزها را تا آخر عمرم در دل نگه خواهم داشت ولي اميدوارم در دادسرا حرف‌هايمان را بزنيم.


علي دايي پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: مزد زحماتمان را گرفتيم و اين مسئله به خاطر 2 اردوي خوبي بود كه پشت سر گذاشتيم.

وي ادامه داد: هم در نيمه اول و هم در نيمه دوم بازي خوبي ارائه كرديم و از تاكتيكي خوبي بهره مي‌برديم. شايد اگر از موقعيت‌هايمان بيشتر استفاده مي‌كرديم بيش از 2 گل مي‌زديم. اين برد را به همه پرسپوليسي‌ها تبريك مي‌گويم و خوشحالم كه خاطرات تلخ گذشته را پاك كرديم.


دايي گفت: 2 اردوي پر فشار را پشت سر گذاشتيم كه بازيكنان دور از خانواده‌ها تمرين كردند و من را به آينده اميدوار كردند. تازه در ابتداي راه نيم فصل دوم هستيم و اميدواريم روز به روز بهتر شويم.

 

وي در خصوص اظهارات كاسيميرو كه گفته بود تيم داوري باعث پيروزي پرسپوليس بود، گفت: ايشان نظرش را گفته ولي حيف است بازي زيبايي بازيكنان پرسپوليس را به داور نسبت بدهيم. از نظر من تيم داوري هيچ مشكلي نداشت.

دايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسپد چرا بيش از 2 گل نزديد گفت: نمي‌شود در هر بازي 20 گل زد. ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما مهم اين بود كه گل نخورديم و دروازه‌مان باز نشد.

سرمربي پرسپوليس در خصوص شيث رضايي گفت: از نظر من اين پرونده مختومه شده و كميته انضباطي به اين مسئله رسيدگي مي‌كند. تا زماني كه من هستم با شيث همكاري نمي‌كنم ولي در زندگي خصوصي براي او آرزوي موفقيت دارم.

وي در خصوص شكايت رضايي به دادگاه گفت: هر كسي در اين مملكت مي‌تواند احقاق حق كند. خوشحال شدم كه رضايي شكايت كرد ولي مدير برنامه‌هاي او جنجال‌هاي زيادي به پا كرده و حرف‌هايش قابل پيگيري است. وكيل من نيز اين مسائل و ادعاهاي دروغ را پيگيري مي‌كند. من سرمربي تيم هستم و احتياجي به اما و اگر ندارم نيازي به دروغ گفتن نيست و مي‌خواهم در آرامش باشم و به همين خاطر حاشيه‌ها را كم كردم.

وي افزود: اين بحث چيزي به پرسپوليس و فوتبال مملكت اضافه نمي‌كند. خيلي چيزها را تا آخر عمرم در دل نگه خواهم داشت ولي اميدوارم در دادسرا حرف‌هايمان را بزنيم.

دايي در پايان در خصوص اينكه آيا در ليگ قهرمانان به فكر جايگزين اين بازيكن است گفت: در برخي از مواقع اصلا بحث فني مهم نيست. ممكن است بچه 18 ساله را در دفاع بگذارم اما از اصولم را زير پا نخواهم گذاشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)