رفتن شيث به نفع من، پرسپوليس و خودش است

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: هر بازيكني جاي علي كريمي بود، اين موقعيت را از دست نمي‌داد و به شالكه مي‌رفت.

 

در خصوص شرايط پرسپوليس تصريح كرد: شرايط تيم ما بسيار خوب است و در اين بين تنها عليرضا محمد كه دچار مصدوميت است را در اختيار نداريم ولي وحيد هاشميان به تمرينات ما رسيده و با ساير بازيكنان كار مي‌كند.

 

وي در خصوص تصميم علي كريمي مبني بر حضور در تيم شالكه آلمان و اينكه آيا اين بازيكن با او درباره رفتن به فوتبال آلمان صحبت كرده يا خير، ‌گفت: روز گذشته كريمي با من تماس گرفت و با هم صحبت كرديم.

 

 

ايشان به من گفت كه شانس به او رو كرده و قصد دارد راهي شالكه شود. حتي براي عدم حضورش در پرسپوليس از من خيلي عذرخواهي كرد و من هم براي او آرزوي موفقيت كردم.

 

دايي تاكيد كرد: هر بازيكني جاي علي كريمي بود شالكه را انتخاب مي‌كرد و اين موقعيت را از دست نمي‌داد. خيلي‌ها آرزو دارند در چنين باشگاهي بازي كنند و اين نشان‌دهنده توانايي‌هاي كريمي است كه در چنين باشگاهي حضور پيدا مي‌كند. وقتي كريمي با اين سن و سال و مشكلاتي كه برايش به وجود آمده توانسته در بوندس ليگاي آلمان و در تيمي كه قرار است در ليگ قهرمانان اروپا حضور پيدا كند، برود يك اتفاق مهم براي فوتبال ما رخ داده است چون مدت‌ها بود نماينده‌اي در آلمان نداشتيم. از صميم قلب براي اين بازيكن آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم روزهاي خوبي را در اين كشور سپري كند.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه فيروز كريمي قصد دارد براي بازگشت شيث رضايي به پرسپوليس وساطت كند و آيا شما اين وساطت را مي‌پذيريد، گفت: ما صحبت‌هايمان را انجام داده‌ايم و اين بازيكن در اختيار باشگاه است. صراحتا مي‌گويم ديگر نمي‌توانيم با هم كار كنيم. فيروز كريمي از من بزرگتر است و براي ايشان احترام خاصي قائل هستم اما اتفاقاتي افتاد كه مجبورم صلاح تيمم را در نظر بگيرم. فكر مي‌كنم عدم همكاري رضايي با پرسپوليس به سود من، ‌باشگاه و خودش خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)