مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی گفت: به عنوان یک پرسپولیسی تنها می‌توانم بنشینم و دعا کنم که پرسپولیس برنده دربی باشد.

 

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فجرسپاسی در خصوص آخرین شرایط راه آهن گفت: خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی داریم. در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم.

متأسفانه هفته پیش دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم ولی پس از آن ری نقاط ضعف خود کار کرده و در این بازی محکوم به برد هستیم.

 

 

وی افزود: فجر سپاسی تیم بسیار خوبی است که توانسته دو هفته پیاپی مس را در کرمان و سپاهان را در شیراز شکست دهد. این نشان می‌دهد شیرازی‌ها تیم خطرناکی هستند ولی ما با پیروزی در این مسابقه می‌توانیم در جدول تک رقمی باشیم. امیدوارم با سه امتیاز این بازی علاوه بر کسب نتایج آبرومند رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم.

دایی با اعلام این مطلب که راه آهن مصدوم و محروم ندارد گفت: خوشبختانه تمامی بازیکنان آماده هستند و به جز رزاقی راد که از ابتدای فصل با ما نبود بقیه در تمرینات حضور دارند.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در هیئت مدیره این باشگاه تداخلی در کارهای او برای مسائل فنی ایجاد نمی‌کند گفت: به هیچ عنوان تداخلی ایجاد نخواهد شد. من هر هفته جلساتی را با مدیرعامل باشگاه داشتم و تمام مسائل و مشکلات را بررسی می‌کردیم. حالا نیز همان جلسات را در هیئت مدیره انجام می‌دهیم. چون خودم در بطن کار هستم و مطمئنا می‌توانم خیلی کمک کنم.

دایی تأکید کرد: من از دید مثبت به این قضیه نگاه می‌کنم و اتفاقا به خاطر اینکه در هفته باید چند بار با مدیرعامل جلسه می گذاشتم، حالا یک بار در هیئت مدیره این کار را انجام می‌دهم کارم کمتر شده است و این مسئله کمک بزرگی به راه ‌آهن کرده است.

سرمربی راه آهن در خصوص عملکرد تیمش در 6 هفته گذشته عنوان کرد: آن چیزی که من می‌خواستم اتفاق نیفتاده ولی تا حدودی راضی هستم چون تصور می کردم می‌توانستیم بهتر از این باشیم. به طور مثال در بازی با شهرداری و نفت تهران بدشانس بودیم و اگر شانس یار ما بود می‌توانستیم در جایگاه چهارم یا پنجم جدول حضور پیدا کنیم اما هنوز هم دیر نشده و می‌توانیم با تمرینات خوب جایگاهمان را بهتر کنیم.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در خصوص دیدار روز جمعه این تیم برابر استقلال گفت: به عنوان یک پرسپولیسی تنها می‌توانم بنشینم و دعا کنم که پرسپولیس برنده باشد. آرزوی قلبی من این است که هواداران پرسپولیس سربلند شوند چون همه ما دلمان با پرسپولیس است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)