مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي خوب و برد ارزشمند برابر اسپارتاپراگ در كنفرانس خبري شركت كرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، علي دايي در جواب پرسشي كه در اين خصوص مطرح شد كه چه انتظاري از اين مسابقات داريد، گفت: اول از همه خدمت همه هموطنان عزيزم سلام عرض نموده و از حمايت آنها در اين بازي تشكر مي‌كنم. اين بازي‌ها فرصت مناسبي است براي ما كه بتوانيم بهترين بهره‌برداري را از آن داشته باشيم و يقينا چنين بازي‌هايي كه با رقباي حرفه‌اي و مطرح اروپايي انجام مي‌شود، براي ما خيلي مفيد خواهد بود.

 

دوست داريم از اين فرصت نهايت استفاده را بكنيم و همه سعي‌مان اين است كه به هماهنگي تاكتيكي و تيمي ايده‌آل برسيم و نقاط ضعف و قوت‌مان را بيشتر پيدا كنيم و تركيب اصلي را بشناسيم تا قبل از شروع نيم فصل دوم آماده حضور در سه جام باشيم و در نهايت، آمديم كه انشاءا… اينجا نتيجه هم بگيريم.

 

دايي در مورد اينكه آيا وجود چنين بازي‌هايي مي‌تواند تحولي در فوتبال ايجاد كند، چرا كه همه تيم‌ها اين فرصت را ندارند كه با چنين تيم‌هايي بازي كنند، افزود: مطمئنا اين بازي‌ها كمك مي‌كند كه سطح كيفي تيم‌هايي مثل ما كه امكان بازي كردن با تيم‌هاي اروپايي در آن خيلي كم است، بالا برود و ما بتوانيم بهتر و بهتر خودمان را بشناسيم و فاصله فوتبال‌مان را با دنيا كمتر كنيم و حتما بايد بيشتر تلاش كنيم.

 

سرمربي پرسپوليس در خصوص سوالي كه، شما با تمام تجربياتي كه در بازي‌هاي رسمي دنيا بدست آورده‌ايد و حالا به عنوان كوچ تيم پرسپوليس كه از محبوترين تيم‌هاي آسياست انتخاب شده‌ايد، آيا تاكنون فكر كرده‌ايد كه يك مدرسه فوتبال داشته باشيد كه تجربياتتان را در اختيار كودكان و تيم‌هاي رده‌هاي سني پايه قرار دهيد، گفت: مدرسه فوتبال حرفه‌اي، نياز به خيلي شرايط و امكانات دارد و هر كسي نمي‌تواند مدرسه فوتبال را اداره كند. به نظر من هر كسي را براي كاري ساخته‌اند ولي خودم خيلي دوست دارم هر كاري كه از دستم بر مي‌آيد براي فوتبال مملكتم انجام دهم.

 

دايي در پايان در مورد سوال جالبي كه يكي از خبرنگاران پرسيد، اگر آزاد بوديد و هر بازيكني را مي‌توانستيد تحت هر شرايطي بدون محدوديت مالي و ديگر مسائل به تيمتان بياوريد، چه بازيكني را جذب مي‌كرديد، اظهار داشت: مطمئنا مسي.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)