پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:اگر مسولان امنیتی و اطلاعاتی وارد قضیه شوند خیلی راحت و دو سوته می توانند اطلاعات را بگیرند.

علی دایی در گفت و گوی تلفنی با برنامه دوشنبه شب 90 درباره صحنه اعلام پنالتی به نفع سپاهان در بازی هفته دهم این تیم مقابل پرسپولیس عنوان کرد:به صراحت می گویم که قهرمانی آن صحنه را می بیند.خیلی راحت و  مشخص است.دیدش آن سمتی است که خطای بازیکن سپاهان اتفاق می افتد.قهرمانی 7،8 ثانیه فن کمر را می بیند.خلیل زاده با کف گرگی توی صورت حسینی می زند و از محل دور می شود،آن صحنه را هم نمی بیند؟

وی ادامه داد:محوطه دید آدم ها چقدر است؟من مطمئن هستم که قهرمانی درگیری را راحت می بیند.در این شرایط خلیل زاده  که برای بازیکن من خطر ایجاد کرده است باید اخراج شود.یک سوال دیگر هم دارم و این است که داور کنار چرا ندید؟

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات محسن قهرمانی گفت:قهرمانی یک سری داستان شروع کرد.برای بازی به این حساسی که پرسپولیس و سپاهان بازی دارد،یک داور مسابقه  ساعت یک شب به هتل می رسد ساعت چند می خوابد که فردا بلند شود؟ایشان می خواهد فعالیت بدنی داشته باشد و تمرکز داشته باشد.این از بحث کمیته داوران است.چنین چیزی را در کجای دنیا می بینید که داور برای مسابقه حساسی که دارد آن موقع شب به محل برگزاری مسابقه برسد؟

دایی افزود:آقای قهرمانی بداند که آقا امام رضا مال ما هم هست.آینده نزدیک همه چیز را به مردم ایران مشخص می کند.او خودش را به مظلوم نمایی زده است.شما گفتید با مولایی تماسی نداشتم.پرینت تلفن شما معلوم است.من در جلسه با مراجع ذیصلاح دلایلم را گفتم که چرا گفتم غش کرده است.آنجایی که باید توضیح بدهم داده ام.مطمئن باشید همه چیز مشخص است.من در این مملکت آبرو کسب کردم.با یک حرف بیخود که آبرویم نمی رود.

وی ادامه داد:بزرگترین معضل فوتبال  ما در حال حاضر شرکت های شرط بندی است.اینها مشکلات را درست می کنند.من به مرجع ذیصلاح گفتم.

سرمربی پرسپولیس افزود:چرا قهرمانی در حرفهایش نگفت  یکی از دوستانش را روز یکشنبه به دفتر بیمه من فرستاده است؟می خواهد این را هم منکر شود؟مگر نگفته بود که پیش دایی برود و  بحث را ماستمالی کن.قهرمانی ساعت 9 شب یکشنبه شب از طریق یکی از دوستان مشترکش خواست بحث را ماستمالی کند.من این بحث را تا آخرش ایستادم.

وی درباره اینکه محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس با تراکتورسازی به نفع سرخپوشان تهرانی اشتباه کرده و می توان گفت در آن مسابقه هم به سمت این تیم غش کرده است اظهار داشت:نه،شرایط فرق می کند.در صحنه بازی با تراکتورسازی،آن صحنه یک ثانیه هم نشد و معلوم نبود توپ به دستش نخورد یا خورد.این صحنه 8 ثانیه طول می کشد.این فن کمر را در هیچ مسابقه ای نمی شود دید.این صحنه را 100 بار دیدم.قهرمانی خیلی هم خوب صحنه را دید.

دایی افزود:اشتباه با تخلف فرق می کند.این داوری سالم نبود.سال 87،مس کرمان با راه آهن بازی داشت.یک پنالتی به نفع مس گرفته می شود که گل می کند اما گل سالمی که هیچ کسی دور رضا نورمحمدی نیست گل می شود اما گل مردود می شود.قهرمانی محروم می شود اما این مساله را به خیلی چیزها رساندند و خیلی مسائل روشن است.

وی ادامه داد:متاسفانه خیانت کردند که به این جاها رسیده ایم.یک جا باید بایستیم تا همه چیز روشن شود.در این دو روز کلی فایل صوتی و مدرک آوردند.من هر مدرکی داشتم ارائه کردم.متاسفانه همه آنهایی که این حرفها را زدند می ترسند.یک بازی به ضررشان زده است یقه شان را گرفته اند 4 تا بازی به نفع شان سوت زده است.

دایی درباره اینکه محسن قهرمانی گفته هرگز بحث شماره حساب را قبول ندارد گفت:مگر کسی تخلفی بکند،شماره حساب خودش را می دهد؟یا با سند و مدرک کاری می کند که برای خودش مشکل درست شود؟با متخلف باید برخورد شود.اگر دایی هم متخلف است باید برخورد کرد.

وی ادامه داد:این قدر نگوییم داور،بشر است و بشر جایز الخطاست.بشر جایز الخطا نیست،ممکن الخطاست.چنین خطایی که قهرمانی انجام می دهد و حق الناس را ضایع می کند و به 40 میلیون غم می دهد،همان آقا امام رضا می گذرد؟بالایی راضی است؟

دایی درباره اینکه قهرمانی گفته است نمی دانسته کریمی به دفتر دایی می رود گفت:نه خیر،شما کریمی را فرستادی.مگر یک تلفن داری که دم از این حرفها می زنی؟بروید از جامعه داوری سوال کنید که کریمی با قهرمانی رفیق است یا نیست؟

وی ادامه داد:اگر مسولان امنیتی و اطلاعاتی وارد قضیه شوند خیلی راحت و دو سوته می توانند اطلاعات را بگیرند.باید اراده ای در این باره باشد.حتی می توانند اطلاعاتی از دوران نوجوانی افراد را هم پیدا کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در کنارش افرادی هستند که به او پیشنهاداتی در بحث داوری ها بدهند گفت:به کسی اجازه نمی دهم این بحث ها را اطراف من مطرح کند.کسی جرات نداشته به دایی نزدیک شود و به دایی آنها را بگوید.من کدها را داده ام و امیدوارم به بهترین شکل پیگیری شود.این را هم بگویم که در داوری از قهرمانی بهترم.

دایی خطاب به قهرمانی گفت:آقای قهرمانی؛حتما بروید از من شکایت بکنید.مطمئن باشید خیلی جواب ها دارم.منتظر شکایت شما هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)