پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:از روزی که شروع کردیم همه تلاشمان را انجام دادیم تا هواداران را خوشحال کنیم و جز این هدف دیگری نداریم.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان عنوان کرد:بازی با تیم بزرگ سپاهان خیلی سخت است اما با تمرینات خوبی که انجام دادیم سعی می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.در این راه خیلی باید تلاش کنیم.باز هم می گویم سپاهان جزو تیم های بزرگ ایران است و از لحاظ ساختاری می توانم بگویم تنها تیم بزرگ ایران است.مطمئنا بازیکنان بزرگ این تیم هم به دنبال نتیجه خوب در این مسابقه هستند اما ما می خواهیم یک هدیه خوب به هواداران بدهیم و با دست پر این بازی را ترک کنیم.

وی درباره غایبان تیمش در این مسابقه گفت:متاسفانه محمد نوری و حمید علی عسگری را به دلیل مصدومیت را نیاورده ایم.رضا حقیقی هم سه کارته است و در این مسابقه نمی تواند بازی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه یک رسانه خبر داده است که هادی نوروزی به دلیل فنی به اصفهان نیامده است خطاب به آن خبرنگار گفت:شما اطلاعاتتان ضعیف است. هادی نوروزی با ما در اصفهان است و الان هم سر شام است و در حال خوردن شام است.خبرگزاری شما اطلاعات غلط داده است.نوروزی از بچه های خوب فنی و اخلاقی ما محسوب می شود.ایشان در حال خوردم شام شان در هتل هستند!

دایی درباره اینکه آیا محمد رضا خلعتبری با تیم هماهنگ شده است یا نه گفت:خلعتبری جزو بازیکنانی است که  در هر تیمی حضور پیدا کند خیلی زود اخت می شوند و هماهنگ می شوند.او با بچه های ما در گذشته در تیم ملی همبازی بوده است و این مساله به هماهنگی هر چه بیشترش کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت محمد نوری و رضا حقیقی در مسابقه با سپاهان افزود:درست است ما دو بازیکن را برای این مسابقه نداریم اما سایر بازیکنان می توانند جای خالی آنها را پر کنند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس در این فصل  جام قهرمانی لیگ برتر را کسب می کند یا نه گفت:برای قهرمانی همه چیز دست بالایی است.همه سعی مان را می کنیم.از روزی که شروع کردیم همه تلاشمان را انجام دادیم تا هواداران را خوشحال کنیم و جز این هدف دیگری نداریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در 10 سال اخیر در برابر سپاهان در اصفهان ناکام بوده اند گفت:من با 10 سال بردن یا نبردن پرسپولیس کاری ندارم.با سپاهان خیلی بازی کردم.سپاهان تیم بزرگی است و به 10 سالها اعتقادی نداریم.فوتبال است و باید درس بگیریم و از گذشته درس بگیریم.فردا هم جزو آینده است.

وی درباره اینکه آیا نمی خواهد از محمد رضا خلعتبری در خط حمله استفاده کند اظهار داشت:من به ندرت دیده ام خلعتبری در خط حمله بازی کند.در تیم ملی هم در همین پستی که الان در پرسپولیس است از او استفاده می کردم.با توجه به فیزیک خلعتبری تا به حال ندیده ام او به طور کامل به خط حمله برود.

دایی افزود:سال گذشته هم در سپاهان جالوویچ و غلامی در خط حمله بودند.البته بستگی به شرایط بازی ممکن است خلعتبری 5 دقیقه به جلو برود اما تا به حال ندیدم او در نوک حمله بازی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می کند یک روز می تواند در لیگ های اروپایی مربیگری کند گفت:این مساله آروزی هر کسی است.یکی از اهداف من این است روزی در اروپا مربیگری کنم.البته شرایط لیگ های اروپایی سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)