پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم پرسپولیس گفت:من خودم کاپیتان تیم را در ذهنم کاندیدا کرده ام ولی نظر بچه ها هم برای من مهم است.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:مطمئنا بازی سختی داریم.این مسابقه هم برای ما دشوار است و هم تراکتورسازی.در این مدت روی کارهای تاکتیکی کار کردیم.تراکتورسازی هم بازیکنان و مربی بزرگی دارد و حریف دشواری است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از روند نقل و انتقالات تیم راضی است یا نه گفت:ما اکثر کسانیکه مدنظر داشتیم را گرفتیم به غیر از دو،سه نفری که نظر داشتیم اما به ما ملحق نشدند.با این وجود من به آینده امیدوارم.از طرفداران می خواهم تیم را حمایت کنند و تا دقیقه 90 پشت تیم باشند.همراهی آنها می تواند نواقص ما را بپوشاند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان هنوز در افت بدنی هستند گفت:ما دیگر کارهای بدنی را انجام دادیم و از لحاظ بدنی مشکلی نداریم.مشکل این است که برخی بازیکنان از اول به ما اضافه نشدند.سعی می کنیم آنها را از هفته سوم،چهارم به تیم اضافه کنیم.

وی درباره قرعه دشوار پرسپولیس در هفته نخست گفت:هم ما دوست داشتیم و هم تراکتور که بازی راحت تری را در آغاز لیگ داشته باشیم.با این وجود به طور حتم به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت محمد رضا خلعتبری عنوان کرد:این موضوع را باشگاه پیگیری می کند.اگر محمد رضا رضایتنامه اش را بگیرد در خدمتش هستیم.من او را خیلی دوست دارم و فوتبالش را هم به همگان نشان داده است.متاسفانه این قراردادش همه چیز را خراب کرده است.

وی درباره تقابل علی کریمی و کریم انصاری فرد با تیم سابقشان گفت:هر دو جزو بزرگان فوتبال ما هستند.مخصوصا کریمی که هم برای پرسپولیس و تیم ملی زحمات زیادی کشیده است.فوتبال حرفه ای است.یک روز در کنار هم و یک روز در مقابل هم.من فقط از جنبه فوتبال به این مساله نگاه می کنم.ما فوتبالمان را انجام می دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چقدر زمان نیاز است تا بازیکنان جوان تیمش در لیگ برتر جا بیفتند عنوان کرد:تمام تیم ها نیاز به زمان دارند.ما چند خروجی داشتیم و نیاز به زمان داریم.مخصوصا بازیکنان جوانمان نیاز به زمان دارند.با شناختی که از بچه ها دارم می دانم این هماهنگی خیلی زود انجام می شود.

وی درباره اینکه چه بازیکنی کاپیتان پرسپولیس خواهد بود گفت:من امروز کاپیتان تیم را مشخص می کنم.نظر بچه ها خیلی مهم است.اسم کاپیتان اول و دوم برای من مخفوظ است.کاپیتان را باید بچه ها قبول داشته باشند.قدرت رهبری داشته باشد و به فکر منافع تیم باشد و نه شخص خودش.من خودم کاپیتان تیم را در ذهنم کاندیدا کرده ام ولی نظر بچه ها هم برای من مهم است.امشب کاپیتان مشخص می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره تقابل با مجید جلالی اظهار داشت:من در تیم ارتش و صبا شاگرد جلالی بودم.او بزرگ من است.فوتبال است دیگر.یک روز شاگرد ایشان بودم و حالا مقابلشان بازی می کنم.باز هم می گویم مقابل تیمی بازی می کنیم که مربی بزرگی دارد.

وی درباره غایبان تیمش در بازی فرداشب گفت:ما مصدوم فقط یک نفر داریم که مهرداد پولادی است.پس از تمرین امروز لیست مشخص می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت کریم باقری و اینکه گفته می شود برای او کارت سرپرستی صادر می شود گفت:باقری جزو کادر فنی ماست.مساله سرپرستی به باشگاه مربوط می شود.تا الان شیرینی سرپرست است.این را هم بگویم که جایگاه پنجعلی بیش از این هاست که این کارها را انجام بدهد.کارهای مدیریتی بر عهده باشگاه است و من دخالت نمی کنم.

دایی درباره ضعف خط دفاع پرسپولیس در فصل گذشته گفت:ما با فصل گذشته کاری نداریم.به تمرین نگاه کردیم.بچه هایی که در خط دفاع بودند عالی کار کردند.همین زوج حسینی و بنگر در سپاهان بازی کرده است.در فینال جام باشگاههای آسیا بازی کرده است.در جام باشگاه های جهان بازی کرده است.باید به آینده نگاه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)