مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال راه آهن، گفت: آقایانی که در برنامه 90 از مجید جان دلبندم سخن می گفتند و نشان می دادند چطور دست یک نفر به دیگری می رسد، همان کسی را مربی کردند که من در 90 گفته بودم.

 

دایی که پس از جدایی از پرسپولیس در هیچ یک از مصاحبه هایش حرفی از پرسپولیس نمی زد به خاطر عادل فردوسی پور سنت شکنی کرد.

او که حتی در کنفرانس مطبوعاتی بازی با ذوب آهن هم از طرفداران پرسپولیس خواست تا جای خودش، تیم را تشویق کنند وقتی با سئوالات دوربین 90 درباره پرسپولیس مواجه شد، گفت:

 

« راستش من علاقه ای به حرف زدن در این باره نداشتم اما چون شما می پرسید و اصرار می کنید و البته چون آقایان در این یکی، دو روز حرف هایی زدند که اگر جواب شان را ندهم مردم فکر می کنند راست گفته اند، می گویم. می گویند دایی در نامه اش نوشت که نمی خواهد با ما کار کند. من در آن نامه نوشتم که تنها با مدیر قانونی تیم کار می کنم. حتما این آقایان خودشان را غیر قانونی می دانستند که گفتند معنای حرف دایی عدم همکاری است. تازه در کجای دنیا به مربی 12 ساعت وقت می دهند آن هم از ساعت 5 بعد از ظهر شروع می کنند تا 5 صبح؟»

 

 

او ادامه داد: «خوشحالم که مردم دیدند حرف هایم در آخرین برنامه 90 سال قبل درست از آب در آمد و همانی شد که گفتم از رفتارهای شان دلخورم. بحث مذاکرات پشت پرده و …»


دایی به بخشی از حرفهای آخرین 90 فصل قبل اشاره می کند که می گفت باشگاه با استیلی تمام کرده و ماجرای معروف مرزبان و آقای بیژن که در آن روزها سر و صدای زیادی کرده بود: « آقایانی که در برنامه 90 از مجید دلبندم سخن می گفتند و نشان می دادند که چطور دست یک نفر به دیگری می رسد، دقیقا همان هایی را به تیم آوردند که من از قبل پیش بینی کرده بودم و می دانستم که با آنها مذاکره شده است. به هر حال من آن شب در برنامه 90 تنها 50 درصد حرفهایم را درباره شان گفتم. آنها که از دست شان دلخور هستم. کسانی که گاهی کاری را از بیت المال انجام می دهند و هر جا هم که می روند، دوربین ها و عکاسان زیادی همراه شان دارند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)