داور یک پنالتی و دو اخراجی ملوان را ندید/ از هواداران عذر می خواهم/محکوم به برد دربی هستیم


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خستگی ملی پوشان ، اشتباهات داوری و مدافعان تیمش را عامل شکست سه بر دو برابر ملوان انزلی قلمداد کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس علی دایی پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و ملوان گفت : به خاطر این نتیجه از هواداران پرسپولیس عذر می خواهم . با وجود اینکه در این بازی چندان خوب ظاهر نشدیم ، اما مستحق شکست هم نبودیم چراکه داور در نحوه بازی کاملا تاثیرگذار بود.

 

وی افزود : در اوایل نیمه دوم بازی را مساوی کردیم و چندین موقعیت برای رسیدن به برتری داشتیم که به نتیجه نرسید و  این قانون فوتبال است که اگر گل نزنی ، در نهایت نتیجه را واگذار خواهی کرد . روزی که باید سه امتیاز بازی را به راحتی می گرفتیم باختیم در حالی که حق ما باخت نبود.

 

 

دایی اضافه کرد : با وجود اینکه چندین روز روی ضعف های خط دفاعی کار کرده بودیم ، متاسفانه اشتباهات فاحش خط دفاعی داشته های ما را در اواخر بازی به هدر داد.

 

دایی در خصوص دلیل عدم حضور رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس در این بازی گفت: رضا مدافع خوب ماست اما من با توجه به شرایط تمرینات لیست 18 نفره را انتخاب کردم و بازیکنانی که آماده باشند حتما در این لیست جای خواهند گرفت.

 

وی در خصوص دلیل نگاه داشتن غلامرضا رضایی تا پایان مسابقه در بازی هم گفت : متاسفانه فاصله بازیکنان اصلی و ذخیره ما کمی زیاد است و من مجبور بودم غلامرضا را با وجود خستگی و مصدومیت درون زمین نگه دارم . فشار بیش از حدی که به بازیکنان ملی پوش ما از جمله نوروزی و رضایی وارد شده باعث افت عملکرد آنها شده بود ، اما با این وجود به دنبال توجیه نتیجه بد بدست آمده مان نیستم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاثیر داور در نتیجه بازی گفت : داور کاملا در جریان بازی ما تاثیرگذار بود.  افشاریان یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت و پژمان نوری و همچنین رمضانی مدافع دیگر ملوان هم باید با دریافت کارت دوم از بازی اخراج می شدند که داور از این مساله چشم پوشی کرد . شما بشمرید چند بار بازیکنان ملوان روی زمین خوابیدند و بازیکنان ما مجبور به بیرون زدن توپ شدند اما داور به این مساله توجهی نکرد .

 

دایی درباره ديدار هفته آينده مقابل استقلال عنوان كرد: در بازي مقابل استقلال چيزي براي از دست دادن نداريم و بايد پيروز اين ميدان شويم. در دربي محكوم به برد هستيم و بايد با تفكر در اين ديدار به ميدان برويم. اميدواريم بتوانيم كه هواداران را خوشحال كنيم، متاسفانه در اين بازي تمام اشكالاتي كه در اردوي كيش متذكر شده بوديم در تيم مشاهده شد. فكر مي‌كنم بايد بر روي مسائل روحي و رواني تيم كار كنيم با اين حال ما با وجود اين باخت تيم دوم هستيم و مي‌توانيم قهرمان ايران شويم.

 

دايي درباره خوشحالي پژمان نوري هم گفت: من مشكلي در شادي پژمان نوري نمي‌بينم. او بازيكن ملوان است و بايد نسبت به تيمي كه بازي مي‌كند عرق داشته باشد. نوري بازيكن ملوان است و بايد ناني كه بر سر سفره‌اش مي‌برد، حلال باشد.

 

دايي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا با اين وضعيت داوري از قضاوت داوران ايراني در بازي پرسپوليس و استقلال نمي‌ترسيد،‌گفت: من هر چه راجع به داوري بگويم بيخود است.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ؛ استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)