آقای کاشانی روبروی من تهمت میز ند و در رسانه ها حمایت می کند/چرا یک روز قبل از بازی سپاهان محرومیت نورمحمدی را به من می گویند؟/از وکیل خودم برای گرفتن حق نورمحمدی استفاده کردم

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به زوایای جدیدی از اختلافاتش با حبیب کاشانی بر شفاف سازی در پایان فصل تاکید کرد و گفت: تا به امروز خیلی از مشکلات را تحمل کردم اما دیگر لازم نمی دانم سکوت کنم.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از مهر، علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان قزوین با بیان این مطلب افزود: همانطور که می دانید شرایط جدول به گونه ای است که تیم پیکان برای رهایی از سقوط از دسته اول می جنگد و تیم ما بدنبال تثبیت جایگاه خود در رده چهارم جدول است.

 

وی افزود: ما دوست داریم لیگ را با پیروزی و سه امتیاز به اتمام برسانیم و پایانی خوب داشته باشیم به همین خاطر پس از دیدار با سپاهان خیلی خوب تمرین کردیم تا بتوانیم سه امتیاز  دیدار با پیکان را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با دشوار خواندن دیدار مقابل پیکان قزوین خاطرنشان کرد: تیم پیکان چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعا در مصاف با پرسپولیس انتحاری بازی می کند تا در لیگ برتر بماند. ما قطعا به گونه ای مقابل پیکان بازی خواهیم کرد تا ضمن دفاع از اعتبار خود سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

 

دایی مصدومیت و محرومیت بازیکنان تیمش را عاملی بازدارنده در دیدار مقابل پیکان قزوین برشمرد و گفت: خیلی وقت است که با مصدومیت و محرومیت بازیکنان خود روبرو هستیم . در بازی پیکان قزوین هم 6 تا 7 بازیکنان ما به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت همانطور که مقابل سپاهان با تمام نیروهایی که در اختیار داشتیم بازی کردیم در بازی مقابل پیکان قزوین هم از نهایت توان خود استفاده می کنیم و سعی می کنیم با ارایه یک بازی خوب به سه امتیاز دست یابیم.

دایی در این نشست خبری که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید گفت: من در روزهای گذشته خیلی شفاف حرف هایم را زده ام. فکر می کنم از این شفاف تر اظهار نکرده باشم. من حقایق را گفته ام اما متاسفانه روزنامه منتسب به باشگاه مرا محکوم کرد و مطالبی راعنوان کرد که من اثبات می کنم  درست نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس با ابراز تاسف از اینکه آن آرامشی که یک مربی باید در یک تیم باید داشته باشد در تیم پرسپولیس از او سلب شده است گفت: در تیم بزرگ پرسپولیس آن آرامشی که من لازم داشتم از من دریغ شد. در طول سال حرفهای زیادی را شنیدم آنها را تحمل کردم و حرف نزدم چرا که اعتقاد داشتم همه ما عضو یک خانواده هستیم و باید در خانواده مشکلات خود را حل کنیم. من اعتقاد دارم یک تیم مانند یک خانواده است خانواده ای که در آن طرز تفکرهای مختلفی وجود دارد و باید مشکلات در درون خانواده حل شود اما در ماههای اخیر برخوردهایی دیدم که ناچار شدم مطالبی را عنوان کنم.

دایی یادآور شد: من بعد از بازی با سپاهان به خطر یک سری از مسائل ناچار به طرح موضوعاتی شدم اعتقاد دارم اگر مسئولان یک باشگاه بخواهند مربی شان موفق باشد به گونه ای عمل می کنند که شرایط موفقیت آن مربی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز 19 اردیبهشت ماه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه ای را به باشگاه ارسال می کند که در آن نامه قید شده بود رضا نورمحمدی در بازی با سپاهان اجازه همراهی تیم را ندارد. متاسفانه  در فاصله یک روز مانده بازی با سپاهان من از ارسال این نامه به باشگاه باخبر شدم. چرا باید باشگاه یک روز قبل از بازی به من اطلاع بدهد که چرا نمی توانم از نورمحمدی استفاده کنم. وظیفه باشگاه چیست؟ من این را از مسئولان باشگاه پرسیدم گفتند همه ما ابوظبی بودیم چطور می شود کل یک باشگاه ابوظبی باشند و اتفاقاتی در تهران رخ دهد و آنها بی خبر بمانند، مدیریت چه می گوید حداقل اگر من زودتر باخبر می شدم که نورمحمدی را در بازی را سپاهان در اختیار نخواهیم داشت نه تنها در بازی با الوحده از او استفاده نمی کردم بلکه تیمم را به گونه ای دیگر مهیای بازی دشوار با سپاهان می ساختم.

سرمربی تیم پرسپولیس با یادآوری آنچه که پس از محرومیت دو ماهه رضا نورمحمدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گذشته است گفت: جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به اتفاقات دیدارپرسپولیس – استیل آذین تشکیل شد متاسفانه در آن جلسه از طرف باشگاه هیچ کس حضور نداشت و نورمحمدی خودش زیر صورتجلسه ای که برای محرومیت او تعیین شده بود امضا کرد.

دایی با ابراز تاسف از رویه ای که مسئولان باشگاه پرسپولیس در پیش گرفته اند گفت: متاسفانه این آقایان به بیراهه می روند و من نمی دانم دنبال چه چیزهایی هستند. متاسفانه یا خوشبختانه آقایان اطلاحات کافی ندارند و چیزهایی را در روزنامه خود منتشر کرده اند که واقعیت ندارد من به آنها توصیه می کنم اگر اظهارنظری می کنند و موضوعی را در روزنامه خود به چاپ می رسانند بهتر است اول مطالعه کنند بعد به اظهار نظر بپردازند.

وی یادآور شد: در تاریخ 90.2.5 از طرف باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی ارسال شده که در آن نامه نسبت به محرومیت بازیکنان پرسپولیس و نه فقط رضا نورمحمدی اعتراض شده است. همان طور که گفتم این نامه کلی است و حتی در آن به محرومیت رحمان احمدی هم اعتراض کرده اند واقعا خنده دار است. ما در تاریخ 4 اردیبهشت با نفت تهران بازی کردیم و در آن تاریخ محرومیت رحمان احمدی طی شده است چطور می شود بعد از آن بازی برای بخشودگی احمدی اعتراض کرده اند. این کار چه معنایی می تواند داشته باشد شاید آنها می خواسته اند کمیته انضباطی محرومیتی دیگر برای احمدی در نظر گرفته است.

دایی با طرح این سئوال که مسئولان پرسپولیس به چه چیزی اعتراض داشته اند خاطرنشان کرد: من برای اینکه حق و حقوق نورمحمدی از بین نرود مجبور شدم از وکیل خودم کمک بگیرم و نورمحمدی خودش به دنبال واخواهی و تغییر رای کمیته انضباطی بوده است. خوشبختانه همه چیز مشخص است و مسئولان باشگاه پرسپولیس بی جهت مطالبی را عنوان کرده اند که به هیچ عنوان درست نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواست بی جهت ناراحت نشوند و گفت: من حرفی را نمی زنم که سندیت نداشته باشد درست است من بعد از مسابقه با سپاهان گفتم خبرنگار روزمزد پرسپولیس آمد و مزد خوش خدمتی اش را از روزنامه این باشگاه گرفت. امروز متوجه شدم که آن خبرنگار ، خبرنگار روزنامه پرسپولیس نیست و خبرنگار روزنامه ایران ورزشی بوده است. من آنقدر جرات دارم که اشتباهی که کرده ام را بگویم و از بابت آن عذرخواهی کنم  البته در این که آن خبرنگار بعد از بازی رفته و مزد خوش خدمتی خود را گرفته شکی نیست و مستنداتش موجود است و برای این کار شاهد هم دارم.

 

 

دایی با ذکر این جمله که وقتی آمپرم رفت روی 1000، آن حرفها را زدم گفت: من بیشتر مدافعان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتم آن وقت آمدند و شب بازی با سپاهان گفتند نورمحمدی هم نیست هر کسی دیگر هم جای من بود ناراحت می شد. من این رفتارها را دیدم که ناراحت شدم. من زنگ زدم علت اینکه دیر از نامه کمیته انضباطی را باخبر شدم جویا شوم متاسفانه 5 دروغ دیگر را هم به من گفتند. اعضای کادر فنی تیم شاهدند. همه اعضای کادر فنی دیدند  بین من و آقای رسایی  چه حرفهایی رد و بدل شد. من به آقای رسایی گفتم چرا نگفتید نورمحمدی محروم است او گفت من دیروز به آقای خوردبین گفته بودم که این بازیکن نمی تواند بازی کند من هم اعتراض کردم که چرا  به من نگفتید من مسئول فنی تیم  هستم من باید پاسخگوی مردم باشد مگر آقای خوردبین تیم را ارنج می کند؟ !

 

سرمربی تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه اگر تا روزی که در این تیم کار کند یک دروغ هم نخواهد گفت افزود: من حرف حق را می زنم من گفتم با فلان بازیکن تماس گرفته اند و از او خواسته اند که به پرسپولیس بیاید. مگر همین حسین کعبی دیروز مصاحبه نکرد و گفت برای حضور او در پرسپولیس با او تماس گرفته اند؟ من سند دارم و تک تک بازیکنانی که بیژن فلانی نامی برای سال بعد با آنها تماس گرفته حاضرند شهادت بدهند. من حرفی نمی زنم که  سند نداشته باشد.

 

دایی همچنین با طرح این موضوع که تا پایان فصل  در پرسپولیس می ماند و بعد از آن مطالبی  را عنوان می کند گفت: متاسفانه در جلسه ای که با آقای کاشانی داشتم ایشان به من تهمت زدند من فعلا تیم را هدایت می کنم بعد از اینکه قراردادم تمام شد آقای کاشانی باید تهمتی که به من زده را ثابت کند و اگر این کار را نکند با من طرف است. خیلی چیزهایی است که نمی توانم اینجا بگویم در جلسه امروز هم دو مورد را گفتم تا حساب دست شما بیاید.

 

وی با تاکید بر اینکه با واخواهی رضا نورمحمدی محرومیت او در کمیته انضباطی فوتبال کاهش یافته است افزود: در جلسه کمیته انضباطی با توجه به درخواست نورمحمدی از داور استعلام گرفته اند که آیا نورمحمدی با بازیکنان حریف ناسزا گفته و زمانی که ثابت شد ادعای او درست بوده و به کسی بی حرمتی نکرده است محرومیت او از دو ماه به سه جلسه کاهش یافت و این طور نیست که با درخواست باشگاه کمیته انضباطی در رای خود تجدید نظر کند.

 

سرمربی تیم  فوتبال پرسپولیس همچنین یادآور شد: من هم که به کمیته انضباطی فدراسیون  فوتبال دعوت شده ام از طریق برنامه ورزش و مردم و از زبان آقای شریفی این مورد را باخبر شدم و باشگاه نامه ای را در اختیار من قرار نداد و مرا مطلع نکرد که باید به کمیته انضباطی بروم.

دایی خطاب به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم چقدر می خواهند کل کل کنند حداقل اگر می خواهند کسی را محکوم کنند یک آدم باسواد بیاورند که از تاریخ سر در بیاورد و با بررسی همه جانبه مواردی را عنوان کنند متاسفانه آنها در روزنامه باشگاه مطالبی را عنوان کردند که اگر تاریخ های آن را با هم مقایسه کنند خنده تان می گیرد.

سرمربی تیم  فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تا به امروز سکوت کرده ام اما دیگر لازم نمی دانم سکوت کنم .کاشانی گفته  است دایی  در این فصل قول قهرمانی در سه جام داده است. من کجا قول قهرمانی داده ام؟ تا الان به هیچ عنوان وعده و قول قهرمانی نداده ام. گفتم سعی می کنیم در مسابقات پیش رو قهرمان شویم امروز هم حرفم تغییر نکرده و با تمام توان تلاش می کنیم تا در جام حذفی قهرمان شویم آیا اسم این کار قول دادن است؟

دایی  یادآور شد: می دانید قرارداد من برای سال گذشته چقدر بوده است؟ من برای اینکه به پرسپولیس بیایم و به این تیم کمک کنم که تمدید آن برای سال بعد منوط به قهرمانی در جام حذفی بود و اینکه تیم  سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. من با 250 میلیون تومان چنین قراردادی را امضا کردم و جرات داشتم و از اعتبارم خرج کردم و گفتم اگر قهرمان نشدم ، می روم. من این حق را به مسئولان باشگاه دادم که اگر قهرمان نشدیم دنبال گزینه دیگر باشند.

وی در واکنش به این موضوع که مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال گزینه دیگر برای سرمربی تیم پرسپولیس هستند گفت: اشکال ندارد هر کس را که می خواهند می توانند بیاورند ولی اینکه حرف و عملشان یکی نباشد درست نیست. قرارداد من تا پایان فصل تمام می شود پس از اتمام قراردادم می توانم بروم یا بمانم. مسئولان باشگاه پرسپولیس هم می توانند با من تمدید قرارداد کنند یا بدنبال مربی دیگری باشند. به زور که نمی توانیم با هم کار کنیم اما تا روزی که باشم درست و حسابی کار می کنم. چسبیده به پرسپولیس همه نیستم و بدنبال آن نمی روم که برای خوشآمد یکی ، دیگری را خراب کنم.

سرمربی تیم  فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا امروز حرف نزده ام چون فکر می کردم باشگاه حریم خانواده است و حریم خانواده باید رعایت شود اما حرمت ها رعایت نشد و خیلی چیزها را از ما پنهان کردند.

دایی یادآور شد: تا به امروز خیلی از جاها از حقوق بازیکنان باشگاه دفاع کردم با شریفی دهن به دهن گذاشتم روی خط فلان برنامه آمدم و با این و آن جر و بحث کردم چرا؟ چون می خواستم از حق و حقوق تیم و بازیکنانم دفاع کنم. آیا این کارها وظیفه من بود؟ اما من به خاطر اینکه بازیکنانم را دوست داشتم و آنها را از خود میدانستم در بعضی موارد مداخله کرده و از حق نفراتم دفاع کردم.

وی در خصوص جلسه روز گذشته حبیب کاشانی با بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: در مورد این جلسه هم صحبت دارم اگر قرار بوده در این جلسه در مورد مسائل فنی و تیم صحبت کنندچرا من و دیگر اعضای کادر فنی را به جلسه دعوت نکردند؟ مگر مسائل فنی تیم به بازیکنان مربوط می شود؟ کجای دنیا سراغ دارید مسئول باشگاه جلسه بگذارد و فقط بازیکنان را دعوت کند. من این حرکت را اصلا قبول ندارم بعد از بازی روز جمعه مقابل پیکان هم سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس باید در کنفرانس خبری اظهار نظر فنی کند.

سرمربی تیم  فوتبال پرسپولیس افزود: اگر من نامحرم هستم چرا هنوز سرمربی تیم پرسپولیس هستم؟ اگر محرم بودم پس چرا من را به جلسه روز چهارشنبه دعوت نکردید؟ اگر ما نامحروم بودیم چرا ما را اخراج نکردید؟

دایی خاطرنشان کرد: در جلسه روز چهارشنبه سرپرست موقت باشگاه به بازیکنان گفته عکس العمل نشان ندهید مگر بازیکنان تا امروز در حمایت از من  یا مسئولان باشگاه عکس العملی نشان داده اند؟! مگر بازیکن غیر از مسائل فنی باید در امور دیگر هم دخالت کند. چرا مسئولان باشگاه مسائل را به گونه ای دیگر عنوان می کنند چرا به گونه ای اظهارنظر می کنند که هر کس برداشت خود را داشته باشد ؟ چرا مثل من رک و راست حرف نمی زنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر من و دستیارانم نامحرم بودیم باید همین الان ما را کنار می گذاشتند. متاسفانه روز  چهارشنبه به سرپرست تیم زنگ زدند و گفتند ساعت 13 همه بازیکنان در باشگاه حضور داشته باشند آنهایی که چنین تصمیمی را گرفته اند  جرات داشته باشند و همین الان بگویند دایی دیگر سرمربی تیم پرسپولیس نیست.

سرمربی تیم  فوتبال پرسپولیس با ذکر این نکته که صحبت کردن در این مواقع درست نیست افزود: در بازی با ذوب آهن که با نتیجه سه بر صفر برنده شدیم هیچکدام از مسئولان باشگاه همراه ما به اصفهان نیامدند. در  بازی با سپاهان هم  مسئولان باشگاه همراه ما نبودند. آنها در هر بازی که احساس خطر کردند و بازی خطرناکی بود  ما را همراهی نکردند چرا بازیهای خطری با تیم های اول و دوم جدول کسی همراه ما نبود؟ چرا  افرادی که دور و بر اینها هستند و در بین تماشاگران ما در بازیهای شهرستان حضور ندارند  کسی علیه دایی شعار نمی دهد و حتی من را تشویق می کنند.

دایی خاطرنشان کرد: در مورد لیدرها هم حرفهایی دارم که در آینده با دلیل مدرک عنوان خواهم کرد.

 

ادامه دارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)