پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن باشید من این دفعه آنقدر اساسی این موضوع را پیگیری می‌کنم که همه لذت ببرند.

علی دایی پس از حضور در مراسم موسسه خیریه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به عنوان یک ایرانی برای کمک در این مراسم شرکت کردم ان‌شاءالله همه مردم ما دست به کار خیر بزنند ما اگر همه با هم بخواهیم خیلی کارهای بزرگ می‌توانیم انجام دهیم اگر همه با هم دست به دست هم بدهیم مشکلات جامعه را می‌توانیم بیش از اندازه حل کنیم و کارهای خیلی بزرگ را برای ایران بزرگ انجام دهیم.

وی افزود: کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست یک وظیفه است که هر مسلمانی باید آن را انجام دهد، این رسالت باید توسط مسلمانان به عنوان یک کار پسندیده انجام شود تا خدای بزرگ جزای آن را در آن دنیا انجام دهد.

دایی درباره اتفاقات اخیر و صحبت‌هایی که در فوتبال ما مطرح می‌شود اما پس از گذشت مدتی تکذیب می‌گردد، گفت: متاسفانه اگر دقت کنید خیلی‌ها در رسانه‌ها نیستند و دوست دارند به هر طریقی که شده خود را در رسانه‌ها نشان دهند و حرفی بزنند تا بگویند ما هم هستیم.

وی افزود: این افراد نمی‌توانند صحبت‌های فنی کنند اما برای مطرح کردن خودشان با برخی مسائل تلاش می‌کنند که خود را نشان دهند. شما به بازی اخیر به دقت نگاه کنید همه روزنامه‌ها و تلویزیون به خوبی به آن پرداختند اما این وسط بعضی‌ها مسائلی را مطرح می‌کنند که معلوم نیست در این ماجرا هستند یا نه. من گفتم شاید خیلی‌ها هستند که چشم خود را می‌بندند و دهانشان را باز می‌کنند. مطمئن باشید من این دفعه آنقدر اساسی این موضوع را پیگیری می‌کنم که خودشان و همه لذت ببرند. مطمئن باشید اگر آقایان یکی از حرف‌هایشان را ثابت کنند دیگر در این فوتبال نمی‌مانم، امیدوارم که آقایان نیز این طور باشند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که مایلی‌کهن گفته پرسپولیس امسال با 50 میلیارد تومان بسته شده، گفت: رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و می‌تواند درباره همه چیز توضیح دهد. این هم جزو صحبت‌هایی است که آقایان بدون اطلاعات حرف می‌زنند وقتی می‌گویند دایی 5 میلیارد و 100 میلیون تومان قراردادش است و یا برادر او 300 میلیون گرفته، درباره بقیه آن خودتان قضاوت کنید.

در همین هنگام بود که رویانیان گفت: به نظرم این ارقام را ضربدر 10 کردند.

دایی افزود: من کاری ندارم که رقم‌ها ضربدر 10 شده یا 20 من می‌گویم 50 میلیارد است یا حتی مبلغ بیشتری باید مطرح شود، اینها فقط می‌خواهند اذهان عمومی را منحرف کنند و یکسری اتهامات به مسائل شخصی و خود افراد وارد کنند اما مردم باهوشند و همه چیز را می‌دانند، آقایان می‌خواهند با افکار عمومی بازی کنند.

 

دایی همچنین گفت: مگر می‌شود 5 میلیارد تومان به دایی داده باشند. هرچند اگر براساس توانایی‌های فنی باشد، اگر آقایان یک بگیرند، دایی باید 100 بگیرد.

دایی ادامه داد: ‌در قشری که توقع دارد همه به او احترام بگذارند این جور مسائل قابل قبول نیست مطمئن باشید تمام این مسائل را ریز به ریز پیگیری می‌کنم این دفعه یک‌بار گفتم باز هم می‌گویم حتما در خدمت مقامات قضایی خواهم بود تا صحبت‌های دروغ آقایان را که حرف زدند و یکسری مسائل را به قوه قضائیه ربط می‌دهند و اداره مالیات و حتی بی‌احترامی می‌کنند پیگیری خواهم کرد. آقایان که به دایی تهمت می‌زنند، به هر جا که دوست دارند تهمت می‌زنند، مگر بی‌حساب و کتاب است؟‌ آقایان به خانواده و برادرم اتهام زدند مثل اینکه آقایان یادشان رفته مربی سایپا بودند مشاور حقوقی باشگاه بودند، در تیم ملی چه کسی زمانی که من بازی می‌کردم دکتر تیم ملی زمان آقایان بود؟ مثل اینکه یادشان رفته من به آقایان می‌گویم نه تنها من و برادرم، هر کسی دیگر که باشد اگر توانایی فنی‌اش خوب باشد از آن استفاده می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:‌ هر کس با من کار می‌کند مطمئن باشید بر اساس استعداد و لیاقتش در فوتبال است. اگر بخواهیم همه فوتبالیست‌های معروف، سرمربی یا مدیر بشوند این طور باشد باید فاتحه مورینیو را خواند که اصلا فوتبال بازی نکرده است برادر من همیشه در فوتبال من نقش داشته و با همدیگر کارمان را شروع کردیم اما به خاطر یک‌سری اتفاقات ایشان نتوانست پیشرفت کند اما من به تهران آمدم و کارم را کردم البته برادرم به دنبال درس خواندن رفت و در بابل کار خود را دنبال کرد. به نظرم آقایان خیلی اشتباه می‌کنند.

وی افزود: آقایان کاغذ مالیاتی خود را نشان می‌دهند، من در سال 87 و 88 یک فرد نمونه مالیاتی شدم و حتی تلویزیون هم لطف کرد آن رانشان داد ایشان دق و دلی آن سال را دارد، شما نگاه کنید مگر مدرک مالیاتی چیزی است که آقایان در نشست مطبوعاتی آن را در جیب خود داشته باشند. آقایان حرکت خنده‌داری را انجام می‌دهند که واقعا حرف زدن در موردش سخت است.

وی یادآور شد: سوال من اینجاست اصلا آقای داور چرا ایشان را اخراج نکرد این آقا در صحبت‌هایش از برخی داوران حمایت می‌کند، چرا می‌گوید مشکل ما با این آقای داور مربوط به سه سال پیش است. پس حتما با این داور در تماس است. مثل اینکه ما همه باید برویم دوش بگیریم و از همه لحاظ تمیز شویم اگه به قول شما مشکل این آقای داور با ما مربوط به سه سال پیش است در همان موقع هم این آقا تخلف کرده شما باید بدانی، کاری که در زمین می‌کنی نشان‌دهنده شخصیت شماست. من هم بلدم روی نیمکت بنشینم و خودم را به مظلوم نمایی بزنم و تکان نخورم و دستیارم را کنار زمین بفرستم در آن صحنه‌ای که این آقا به طرف من آمد من مانده‌ام چرا تیم داوری ایشان را اخراج نکرد من در محوطه فنی خودم کارم را انجام می‌دادم در یک صحنه مشکوک من الان هم می‌گویم توپ اوت شده بود داور کنار نگرفت و در حالت طبیعی همان توپ مانده بود به گل تبدیل شود. من هم اعتراض کردم.

دایی یادآور شد: نمی‌دانم چه شد یک‌هو این آقا به سمت من آمد البته برخی آقایان گفته‌اند به عنوان وکیل آقایان که باغ دو میلیاردی خود را اگر حرف‌هایم را ثابت کنم به من می‌دهند من می‌گویم این باغ مبارک خودتان. ان‌شاءالله خدا به شما بیشتر بدهد. آقایان باغ دو میلیاردی که هیچ علی دایی خودش را به باغ 20 میلیاردی هم نفروخته است. پولی که به دست آوردم پول حلال است، علی دایی اگر بهترین را سوار نشود و نداشته باشد چه کسی داشته باشد؟ من کسی هستم که خودم زحمت کشیدم از صفر شروع کردم یک ریال پول حرام به گواه خدای بزرگ به زندگی‌ام از موقعی که خودم را شناختم یعنی 13 سالگی کار کردم، نیاوردم الان هم عشق من فوتبال است و کار می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: شاید کار اصلی من فوتبال نباشد اما در کنار فوتبال کارهای دیگر هم می‌کنم اما هر کدام در چارچوب خودش. امروز سخنگوی ایشان صحبت‌هایی کرده و گفته من زمان روحانی سرمربی پرسپولیس شدم این در حالی است که من چند جلسه با روحانی داشتم و اصلا پیشنهادهای ایشان را علیرغم احترامی که برایشان قائل بودم قبول نکردم. من زمانی سرمربی پرسپولیس شدم که آقای وکیل، دکتر شما رأس کار بود زمانی کارم را شروع کردم که دکتر آقایان رئیس‌جمهور بود. من هیچ وقت یادم نمی‌رود بر سر تمرین انتخابات را توسط یک تلویزیون دنبال می‌کردم و می‌خواستیم بدانیم که کدام فرد چقدر رای آورده؟ این کار ما در هنگام انتخابات بود.

دایی در پایان تاکید کرد: آقایان شما که اطلاعی ندارید حرف نزنید. مگر می‌شود 5 میلیارد به علی دایی داد؟ اگر بر اساس توانایی فنی باشد آقایان اگر یک بگیرند دایی باید صد بگیرد. البته این آقا در مصاحبه‌اش گفته که من در آمریکا بودم ولی با من قرارداد نوشتند پسر خوب عزیز من، پاسپورت من زنده و ظاهر است، می‌توانم به همه رسانه‌ها آن را نشان دهم که من کجا بودم و جه می‌کردم. سوالم اینجاست که شما که اطلاعات ندارید چرا حرف می‌زنید؟ دوست دارم کسی علیه من صحبت کند که اطلاعات لازم را داشته باشد. کسی دوست دارم درباره‌ام صحبت کند که اطلاعات لازم را در این باره داشته باشد و بداند حرفش چیست.من این مسائل را پیگیری می‌کنم. گفته‌ام که اگر آنها حرف‌شان را ثابت کنند، از فوتبال می‌روم. پس آقایان بیایند حرف‌شان را ثابت کنند تا ببینند که من راحت از فوتبال می‌روم. 

 

 در ادامه خبرنگاری به دایی گفت که مایلی‌کهن در بیان صحبت‌هایش خود را یک پرسپولیسی دانسته و گفته که به عنوان یک پرسپولیسی این حرف‌ها را می‌زند. دایی پاسخ داد: کاری ندارم که ایشان پرسپولیسی است یا خیر و یا چیز دیگر. پرسپولیسی بودن احتیاجی به جار زدن ندارد، ایشان از جای دیگر ناراحت است که اینطور حرف می‌زند. ایشان هرچه دوست دارند بگویند. مطمئنا همه ما باید در برابر دستگاه قضا پاسخگوی حرف‌هایی که زده‌ایم باشیم.

 

آقایان فقط دهان‌شان را باز کردند چشمان را بستند و حرف می‌زنند، مطمئن باشید همه را پیگیر می‌کنم و آقایان بیایند و حرف‌هایشان را ثابت کنند. علی دایی به راحتی از این فوتبال می‌رود البته باید این را بگویم من کاری ندارم که آقایان نظرشان این است که پرسپولیسی هستند اما من نیستم حالا هر چه می‌خواهد باشد، من کاری به این حرف‌ها ندارم پرسپولیسی بودن احتیاج به جار زدن ندارد ایشان مشکلش از جا و مسائل دیگری است که کم کم بروز می‌دهد، من کاری به این حرف‌ها ندارم هر چی دوست دارد بگوید و این آخرین حرف‌هایم است که درباره این آقا قبل از دستگاه قضایی می‌زنم. ما در دستگاه قضایی ان‌شاءالله پاسخگوی حرف‌های خودمان خواهیم بود. من آخرین حرفم این است که در هر تیمی که مربیگیری کنم به آن تیم غیرت و تعصب دارم. خودم را به مظلوم نمایی نمی‌زنم و دنبال این نیستم که به جای خوشحالی فیلم بازی کنم. با تمام وجودم برای تیمم خوشحالی می‌کنم اما مثل آقایان نمی‌گویم من پرسپولیسی‌ام اما به دنبال مسائل دیگر بروم. آقا اگر شما پرسپولیسی هستید این را بدانید که من الان سرمربی پرسپولیس هستم به نظرم آن گل دقایق آخر باعث شد صحبت‌های آتشی و آتش آقایان بیشتر شود.  من در هر تیمی باشم با تمام وجود برایش کار می‌کنم و مثل آقایان نیستم که بگویم پرسپولیسی‌ام اما اینطور حرف‌ها را بزنم. آن آقا اگر پرسپولیسی است، نباید مشکلش با من را به پرسپولیس می‌کشاند. من مربی هستم و ممکن است فردا در تیم نباشم. ایشان اگر با من مشکلی داشت نباید آن را به پرسپولیس تامین می‌داد. فکر می‌کنم گل دقیقه آخر ما آتش مشکلی که ایشان با من داشت را شعله‌ور کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)