علی برای من عزیز و دوست داشتنی است

مرجع خبری پرسپولیس : من هميشه براساس آن چيزي كه به صلاح پرسپوليس است تصميم مي‌گيرم. بارها گفته‌ام كه كريمي از نوابغ فوتبال ايران است و او را خيلي دوست دارم.

 

اين روزها خبرهاي متفاوتي در خصوص حضور علي كريمي در پرسپوليس شنيده مي‌شود. اين در حالي است كه جادوگر در سال‌هاي گذشته رابطه چندان خوبي با دايي نداشته و همين موضوع باعث شده تا خيلي‌ها بگويند كه امكان بازگشت كريمي به پرسپوليس وجود ندارد. البته دايي و كريمي در چند ماه اخير چند بار در مصاحبه‌هايشان با الفاظ مثبتي در مورد يكديگر حرف زدند و شايد اتفاقاتي كه در نهايت منجر به بازگشت كريمي به پرسپوليس شود.

 

در اين ميان علي دايي هم در آخرين مصاحبه‌اش نسبت به حضور كريمي در پرسپوليس چراغ سبز نشان داده هر چند كه در اين مورد به صورت قاطعانه صحبت نكرده است.

 

 

دايي در مورد شايعه حضور كريمي در پرسپوليس مي‌گويد:« من هميشه براساس آن چيزي كه به صلاح پرسپوليس است تصميم مي‌گيرم. بارها گفته‌ام كه كريمي از نوابغ فوتبال ايران است و او را خيلي دوست دارم ولي هميشه اين را هم گفته‌ام كه پرسپوليس را از همه چيز بيشتر دوست دارم و هميشه كاري را انجام مي‌دهم كه به صلاح تيم ما باشد. اگر قرار باشد كريمي به پرسپوليس بيايد نمي‌توانيم از او در ليگ برتر استفاده كنيم و تنها مي‌توانيم در ليگ قهرمانان آسيا از توانايي‌هاي بالاي اين بازيكن استفاده كنيم.»

 

وقتي از دايي پرسيده مي‌شود تا چه حد امكان حضور كريمي در پرسپوليس وجود دارد مي‌گويد:« وقوع هر اتفاقي در اين مورد غيرممكن نيست. با اين حال ما بايد به يك جمع‌بندي واحد برسيم و ببينيم كه صلاح پرسپوليس در چيست، بنابراين اجازه بدهيد فعلا در اين مورد بيشتر صحبت نكنم تا در آينده همه چيز مشخص شود.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)