پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:متأسفانه با این برنامه‌ریزی‌ها و نداشتن بازی‌های تدراکاتی کار ما خیلی سخت است.

علی دایی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: در جام جهانی گروه سخت و آسان نداریم تمام تیم‌ها سخت هستند و همه کار سختی دارند.

وی افزود: اگر بخواهیم مقایسه کنیم به نظرم نسبت به گروه‌های دیگر کارمان کمی آسانتر است اما نگاه کنید آرژانتین، نیجریه همه در قاره‌های خود جزء بهترین‌ها هستند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر بوسنی نیز به عنوان تیم اول صعود کرده و ما قطعا کار سختی داریم و متأسفانه با این برنامه‌ریزی‌ها و نداشتن بازی‌های تدراکاتی کار ما خیلی سخت است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت صعود می‌کنیم یا خیر، گفت:‌ مطمئنا، همیشه امید داریم اما با این شرایط خیلی خیلی سخت است. برخی‌ها می‌گویند نیجریه و بوسنی را می‌‌توانیم ببریم اینطور که نمی‌شود باید خیلی کار کرد تا موفق شویم.

دایی در جواب به پرسش دیگری که برخی مربیان تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی برای فوتبال ما خط و نشان کشیدند تا از ما امتیاز بگیرند، گفت: اگر بخواهیم نگاه کنیم این تیم‌ها سطح بین‌المللی دارند و حق با آنهاست آنها سبک و سنگین می‌کنند و حرف می زنند و با برنامه و تدبیر برای آینده اقدام می‌کنند. اما ما این‌ها را نداریم فقط بر روی احساسات شعار می‌دهیم. موفقیت اینطور به دست نمی‌آید. نیجریه یکی از بهترین‌ تیم های آفریقا است و از نظر بدنی هم بسیار خوب است و بوسنی هم حتما بازیکنان خوبی داشته که اینطور صعود کرده ما اگر بخواهیم اینطور رو به جلو برویم خدای ناکرده آبرویمان می‌رود. باید حتما بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و به دنبال حرف‌های احساسی نباشیم. باید با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم و آشنا شویم تا بتوانیم جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگ از خودمان دفاع کنیم زیاد به دنبال حرف زدن نباید باشیم باید عمل کنیم.

سرمربی قرمزپوشان در مورد اینکه به نظر شما با چه تیم‌هایی بازی کنیم‌ بهتر است، گفت: همه چیز معلوم است با تیم‌هایی باید بازی کنیم که سبک بازی‌هایشان شبیه هم‌گروه‌های ما است نیجریه تیم آفریقایی است و ما بهتر است با کامرون و غنا بازی کنیم. آرژانتین هم نیازی به تعریف ندارد و باید با تیم‌های آمریکای جنوبی مثل اوروگوئه و یا اکوادور بازی کنیم و از طرفی دیگر بوسنی هم یک تیم اروپایی است که بهتر است با یوگسلاوی و صربستان بازی کنیم. این بازی‌ها می ‌تواند به ما کمک‌های زیادی کند و چاره مشکل ما باشد البته بازی با مقدونیه هم بد نیست. این بازی‌ها می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

دایی در پایان در خصوص اینکه تا کنون برنامه‌ریزی ما چطور بوده و با این وضعیت امیدی به‌ آینده داریم یا خیر، گفت: مگر شما برنامه‌ای سراغ دارید با این برنامه‌ها؟ ما می‌دانیم که اصلا می‌خواهیم با چه تیمی بازی دوستانه انجام دهیم و یا کی بازی کنیم؟ فدراسیون دلش را خوش کرده به بازی مقدماتی آسیایی با لبنان، کویت و تایلند. اینها دردی از فوتبال ما دوا نمی‌کند. اگر می‌خواهیم آبرومند در جام جهانی باشیم  باید فکری به حال این موضوع کنیم شاید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم اما در جام جهانی هم شکست بخوریم به نظرم اشکالی ندارد ولی باید تدارکات خوب داشته باشیم. در کل همه ما آرزوی‌مان موفقیت تیم ملی ایران است و من هم برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا می‌کنم. اما با برنامه‌ریزی بهتر.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)