پرسپولیس نیوز : علی دایی با رفتن کنعانی به تیم بیرامار پرتغال موافقت کرد.

پس از سفر امیر مشیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به پرتغال و دیدار با مسئولان سازمان لیگ این کشور مشاور امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس دیداری هم با مدیرعامل باشگاه بیرامار هلند که یک ایرانی است، نیز داشت.

پس از رایزنی‌های انجام شده و دیدار مدیرعامل باشگاه بیرامار پرتغال با رویانیان مقرر گردید 3 بازیکن این تیم به عنوان قرضی به مدت یک سال راهی این تیم شوند.

از همین رو مقرر گردید که کنعانی، مدنی و اسماعیل‌زاده راهی پرتغال شوند. البته رفتن کنعانی منوط به نظر دایی شد که بالاخره پس از جلسه شب گذشته دایی با سفر کنعانی به پرتغال برای همراهی بیرامار موافقت کرد.

با این حساب قرار است ظرف یک ماه آینده کنعانی و 2 بازیکن دیگر راهی پرتغال شود تا در این تیم به مدت یک سال به عنوان بازیکن قرضی به میدان بروند.

این در شرایطی است که تکلیف 2 بازیکن دیگر به زودی مشخص خواهد شد اما گزینه‌های اصلی این انتقال افشین اسماعیل‌زاده و مدنی هستند. به زودی جلسه‌ای بین دایی،‌رویانیان،‌استیلی برگزار خواهد شد و پرونده این سفر بسته می‌شود.

از طرف دیگر بهروز منتقمی قایم مقام باشگاه پرسپولیس امروز سفری به اصفهان داشت و از امکانات باشگاه پرسپولیس در این استان بازدید کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)