پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صادقیان جوان است و نباید با یکی دو اشتباه بازیکن را آویزان کنیم.

محمد دایی در مورد دو بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش گفت: متأسفانه نتوانستیم انتظارات هواداران را در این دو مسابقه برآورده کنیم. امیدوارم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در مورد محرومیت احتمالی صادقیان و اینکه دایی با او برخوردی خواهد کرد یا نه؟ گفت: ‌فردا با او جلسه‌ای داریم تا مسأله‌‌ای که پیش آمده را بررسی کنیم، من به شما قول می‌دهم که این آخرین باری است که صادقیان چنین رفتاری را انجام داد و دیگر این کارش تکرار نخواهد شد.

دایی افزود:‌ باید قبول کرد که او بازیکن جوانی است و فوتبالش خیلی جلوتر از رفتارش است، باید به او زمان داد و نباید با یکی دو اشتباه بازیکن را آویزان کنیم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه بعد از جدایی سیدجلال و خلعتبری پرسپولیس در یارگیری خوب عمل نکرد، گفت: واقعیت این است که ما تا سه روز قبل از شروع مسابقات تکلیف سیدجلال را نمی‌دانستیم یا حسین ماهینی هنوز تکلیفش مشخص نیست و دو روز قبل از مسابقات به ما گفتند که نمی‌تواند بازی کند. وضعیت پولادی هم هنوز مشخص نشده است. بنابراین چگونه ما می‌توانستیم به دنبال جذب بازیکن برویم در حالی که وضعیت جذب این بازیکنان مشخص نبود؟ پس بحث بد یارگیری کردن نبوده است تا ما مثل تیم‌های دیگر به دنبال جایگزین برای آنها باشیم. در اردوی ترکیه منتظر سیدجلال بودیم و مدام می‌گفتند امروز و فردا می‌آید. ما که علم غیب نداشتیم تا بدانیم وضعیت این بازیکنان چه می‌‌شود.

دایی در مورد اینکه چطور به بازیکن جوانی مثل نوراللهی میدان داده می‌شود، گفت: فصل گذشته هم در مورد سایر جوانان پرسپولیس این حرف را می‌زدند اینکه چرا به کفشگری یا صادقیان میدان دادی اما من قول می‌دهم که نوراللهی یک کفشگری دیگر شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)