مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي گفت: ‌براي آخرين بار خواهش مي‌كنم هواداران پرسپوليس مرا در ورزشگاه تشويق نكنند و خبرنگاران هم ديگر درباره پرسپوليس از من نپرسند.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن با بيان اين‌ كه چرا هر بار بايد درباره پرسپوليس حرف بزند؟ اظهار كرد: من اكنون سرمربي راه‌آهن هستم ولي در تمام نشست‌هاي خبري پيش و بعد از بازي‌هاي سه هفته اخير درباره پرسپوليس صحبت كرده‌ام و بارها گفته‌ام هواداران پرسپوليس در بازي‌هاي پرسپوليس از تشويق كردن من پرهيز كنند.

 

وي تاكيد كرد: براي آخرين بار خواهش مي كنم طرفداران پرسپوليس به هيچ وجه نام مرا فرياد نزنند چرا كه مطمئن هستم برخي كه در حل مشكلات خودشان و ريشه‌يابي اعتراض هواداران درمانده‌اند مي‌خواهند همه كاسه‌ها را سر من بشكنند و تقصيرها را به گردن من بيندازند. آن‌ها دنبال جريان‌سازي عليه من هستند ولي مطمئن هستم اين جريان‌سازي‌ها به نتيجه‌اي نخواهد رسيد.

دايي ادامه داد: مردم هوشيارتر از آن هستند كه اسير جريان‌سازي‌ها شوند. خوب نيست وقتي 70 هزار نفر به عملكرد تيم اعتراض مي‌كنند، تقصيرها را به گردن من بيندازند. ضمن اين‌كه من بارها گفته‌ام نمي‌توانم به پرسپوليس بازگردم، چون با راه‌آهن قرارداد دارم. مردم به من لطف دارند و من خود را مدیون این مردم می دانم اما اکنون دیگر برا راه آهن قرارداد دارم و خواهش میکنم هواداران از پرسپولیس حمایت کنند تا انشاللله به رودن موفقیت بازگردد.

سرمربي سابق فوتبال پرسپوليس در ادامه با بيان اين‌كه آخرين بار است كه درباره پرسپوليس حرف مي‌زند، افزود: از خبرنگاران مي‌خواهم كه ديگر درباره پرسپوليس از من چيزي نپرسند و به برخي مسوولين هم مي‌گويم بهتر است با كنايه درباره من صحبت نكنند.

دايي ادامه داد: اميدوارم پرسپوليس نتايج خوبي كسب كند تا هواداران اين تيم خوشحال باشند ولي باز هم خواهش مي‌كنم ديگر مرا تشويق نكنند، درباره پرسپوليس از من نپرسند و هواداران راه‌آهن هم فقط تيم خود را تشويق كنند.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن همچنين درباره وضعيت تيمش پس از ديدار با صباي قم به ايسنا گفت: تمرين‌هاي خود را به خوبي انجام مي‌دهيم و شنبه نيز با بازيكناني كه برابر صبا به ميدان نرفتند به مصاف تيم خداداد عزيزي رفتيم. تيم ما تمرين‌هاي خود را دير شروع كرده است و براي هماهنگي كامل به كمي زمان نياز دارد.

وي افزود: به عقيده من كسب دو تساوي برابر ذوب‌آهن در خانه و ملوان در خانه حريف نمي‌تواند نتايج بدي باشد و در بازي با صبا هم در نيمه اول غافلگير شديم ولي در نيمه دوم بازي را در اختيار گرفتيم و فرصت‌هاي زيادي هم روي دروازه حريف داشتيم.

دايي در ادامه از تصميمش براي حضور در مراسم يادبود ناصر حجازي در ورزشگاه راه‌آهن خبر داد و خاطر نشان كرد: اقدام باشگاه راه‌آهن در برگزاري چنين مراسم‌هايي قابل تقدير است. من حتما در مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازي كه زماني مربي من بوده است شركت مي‌كنم و همچنين در مراسم يادبود روح‌الله داداشي نيز شركت خواهم كرد. البته بسيار علاقه‌مند بودم در مراسم يادبود مرحوم بابك معصومي هم حضور پيدا كنم ولي به دليل همزماني بازي‌مان در ليگ برتر نمي‌توانم اين كار را بكنم.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد: اهالي ورزش در برنامه‌هاي فرهنگي باشگاه راه‌آهن حضور به هم رسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)