پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کریمی حضورش برای تراکتور غنیمت بزرگی است و از نظر فنی احترام خاصی به وی قائلم و امیدوارم موفق شود.

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم. ما چند بازیکن در تیم ملی داشتیم و یک هفته نتوانستیم در کنار یکدیگر تمرین کنیم. ولی با آمادگی به تبریز آمده‌ا یم تا 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: هر دو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند و تراکتور از شرایط میزبانی بهره‌مند است و هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و این جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: فردا روز بزرگی برای فوتبال ایران است و امیدوارم با یک نتیجه خوب روز بزرگی برای من باشد. تراکتور با طرفدارانش زنده است و افتخار می‌کنم که چنین هوادارانی دارد و عشق و علاقه مردم آذربایجان به این تیم ستودنی است.

علی دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره تاثیر حضور یا عدم حضور کریمی در این دیدار گفت: کریمی حضورش برای تراکتور غنیمت بزرگی است و من از هر لحاظ برای این بازیکن احترام خاصی قائلم و  امیدوارم موفق باشد.

وی افزود: ما به گونه‌ای تمرین کرده‌ایم که اگر کریمی باشد و یا نباشد بتوانیم موفق شویم و من خبر ندارم که او می‌تواند در بازی فردا حضور یابد یا خیر.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مصدومان و محرمان این تیم اظهار کرد: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان به دلیل محرومیت در بازی فردا غایب خواهند بود.

وی درباره نقل و انتقالات گفت: ما 5، 6 بازیکن را در نیم فصل از دست دادیم ولی با این وجود لیست مازادی نداشتیم و هر بازیکنی که خودش خواست از تیم رفت. با این وجود فرزاد حاتمی و محسن مسلمان را به تیم اضافه کردیم و امیدوارم به نحو احسن از این بازیکنان استفاده کنیم و با این نفرات در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

دایی گفت: هر تیمی که می‌خواهد موفق شود باید بتواند هم در خط دفاعی و هم در خط حمله موفق باشد و به نظر من هر تیمی که کمتر گل بخورد شخصیت بالایی خواهد داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ما کم گل به ثمر رسانده ولی تفاضل گل خوبی داریم و اینکه بیشتر گل بزنید و گل بخورید سودی نخواهد داشت و باید در تمام نقاط زمین مستحکم باشیم ولی قبول دارم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)