پرسپولیس دیگر فرصت اشتباه کردن ندارد
مرجع خبری پرسپولیس : این حرف علی دایی است که می گوید:«فقط کارهایی را انجام می دهم و از آرزوهایی حرف می زنم که بتوانم از عهده آنها بر بیایم.»

 

او این حرف را در گفت و گویی با ما زد.دایی در این گفت و گو در مورد همه چیز حرف می زند،حتی تیم ملی که پس از تحویل دادن سکان هدایت آن سعی کرده است کمتر در موردش حرفی بزند.

 

با این حال دایی یک روز قبل از مشخص شدن حریف ایران در دور بعدی این رقابت ها می گوید:« تیم دارد روز به روز خوب می‌شود. اما خیلی سخت است. من بازی کره جنوبی و استرالیا را که دیدم، به نظرم آمد آن‌ها یک کلاس از آسیا بالاتر هستند. مخصوصا کره جنوبی آن مسابقه‌ای را که جلوی استرالیا انجام داد اگر جلوی هر تیمی همان‌طوری بازی کند خیلی سخت است که بشود آن‌ها را برد.

 

البته من به عنوان یک ایرانی آرزویم این است که تیم ملی بتواند در مرحله بعد کره یا استرالیا را شکست بدهد و صعود کند.»

 

او همین اظهار نظر را می کند و ادامه حرف هایش را به پرسپولیس و شرایط این تیم ربط می دهد. دایی هنوز هم می گوید که تمام تلاشش را می کند تا یک جام را برای هواداران به ارمغان بیاورد.« من وظیفه‌ام است که برای این هواداران تا آنجا که می‌توانم کار کنم و حداقل یک قهرمانی بیاورم. این هواداران در سرمای هوا می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. هدفمان این است که موفق باشیم. سخت هم کار می‌کنیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد خواهید دید که پرسپولیس دور برگشت با پرسپولیسی که در دور رفت کار می‌کرد زمین تا آسمان تفاوت دارد.پرسپولیس دیگر فرصت اشتباه کردن ندارد.»

 

وقتی مصاحبه با دایی را به بحث در مورد کرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا می کشانیم و به او می گوییم که ما با رئیس شورای المپیک آسیا که در مورد کرسی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت می‌کردیم می‌گفت شما اگر یک آدمی مثل علی دایی را کاندیدا می‌کردید شک نکنید رای می‌آورد او این جواب را تحویل می دهد:«من راجع به این چیزها قبلا هم حرف زده‌ام. متاسفانه عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های خوبی نداشته. آقایان آمدند جواب دادند. من این روز را می‌دیدم. گفتم چنین اتفاقی می‌افتد. اما صلاح مملکت خویش خسروان دانند. من حرفم را زدم. من الان عضو کمیته فوتبال فیفا هستم. عضو کمیته فنی آن هم هستم. نه احتیاجی به پست دارم نه به چیز دیگری. حرفم را هم زدم ولی گوش نکردند.»

 

دایی در پاسخ به این سوال هم که خیلی از مردم ایران معتقدند علی دایی می‌تواند روزی میشل پلاتینی فوتبال ایران شود و قدرت اجرایی فوتبال قاره را در دست بگیرد می گوید:«امثال میشل پلاتینی حمایت‌های دیگر شده‌اند. کل کشور فرانسه آمد از او حمایت کرد تا پلاتینی شد پلاتینی. شد رئیس یوفا. موقعی که ما چشم دیدن همدیگر را نداریم، چطوری باید مثل او بشوم؟»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)