پرسپولیس نیوز :  سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند قهرمان لیگ شود، عنوان کرد: مطمئنا ما به دنبال قهرمانی لیگ هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

علی دایی در پایان دیدار ملوان و پرسپولیس در نشست خبری‌ اظهار داشت: بازی سنگین و برای ما حساس بود. این دیدار برای ملوانی‌ها هم بسیار حساس بود و 3 امتیاز این دیدار می‌توانست برای این تیم بسیار خوب باشد.

وی افزود: بازی را بد شروع نکردیم و در زمان خیلی خوبی هم به گل رسیدیم، بعد از گل ما هم ملوان فشار زیادی آورد اما آنها نتوانستند موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم فاصله خود را بیشتر کنیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و در ادامه نیز بازی روندی را طی کرد که در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند قهرمان لیگ شود، عنوان کرد: مطمئنا ما به دنبال قهرمانی لیگ هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. از روز اول هم هدفمان همین بود و اینکه حتما برای سال آینده آسیایی شویم و البته بگویم در همان ابتدای لیگ نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داشتیم.

دایی با بیان اینکه لیگ امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌های فوتبال ایران بوده است، اظهار داشت: الان شرایط طوری است که تیم‌های صدر جدول با هم یکی دو امتیاز اختلاف دارند و با یکی دو بازی شرایط در صدر فرق می‌کند اما ما راهمان را برای کسب قهرمانی حتی در این شرایط ادامه خواهیم داد و شایسته این هستیم که قهرمان لیگ شویم.

وی درباره عدم حضور قاسم دهنوی در این مسابقه و محرومیت دقیقه نودی این بازیکن تصریح کرد: نمی‌دانم این مسئله دقیقه 90 بود یا نه اما به من اطلاع دادند که می‌توانیم از قاسم استفاده کنیم اما لحظه آخر که می‌خواستم او را تعویض کنم گفتند نمی‌تواند بازی کند. خدا را شکر در شرایطی که دهنوی محروم بود او را بازی ندادیم تا خدای ناکرده نتیجه بازی به سود ملوان شود و زحمت بچه‌ها هدر برود.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از 8 سال در انزلی پیروز شدند و هواداران به وی توهین کردند گفت: من انزلی‌چی‌ها را دوست دارم و به آنها علاقه‌مند هستم. نمونه آن غفور جهانی است که بسیار زیاد دوستش دارم و می‌خواهم هر روز با او صحبت کنم. در شهر انزلی انسان‌های بزرگی حضور دارند و من به خاطر این اتفاقات اظهار تاسف می‌کنم.

 

 وی با اشاره به بازی تیمش برابر ملوان عنوان کرد: در نیم فصل اول تغییرات زیادی در خط حمله و هافبک خود داشتیم و برای هماهنگ‌ شدن بازیکنان احتیاج به زمان بود. این زمان سپری شد و دیدید که نتیجه هم گرفتیم و اکنون ترکیب خوبی در خط حمله خود داریم که بازیکنانم روی زمین خیلی خوب کار می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: امروز زمین این اجازه را به بازیکنان تکنیکی من نداد که روی زمین بازی کنند و برنامه‌های خود را پیش ببرند. فوتبال اکنون طوری شده که اگر یک اشتباه کوچک انجام دهی چند پله در جدول پایین می‌آیی و ما نمی‌خواستیم اشتباه کنیم.

دایی در پاسخ به این سوال که کمیته استیناف چگونه محرومیت او را بخشید که بتواند در این بازی روی نیمکت بنشیند و این بی‌عدالتی بود، گفت: فکر می‌کنید زمانی که کمیته استیناف رای داد شبانه بود و من در زندان بودم؟ جلسه ما بعدازظهر برگزار شد و علی دایی همیشه دنبال حق و عدالت است. ناعدالتی آن بود که من به ناحق محروم شده بودم و اینجا بازهم از کمیته استیناف تشکر می‌کنم که حرف‌های من را شنید و حکم جدیدی صادر کرد، مطمئن باشید اگر امروز هم روی نیمکت نمی‌نشستم تیم شایسته پیروزی بود.

 وی در پایان در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر سرمربی تیم دیگری هم بود بخشیده می‌شد کنفرانس را ترک کرد و گفت: اگر سرمربی هر تیم دیگری هم بودم کمیته استیناف همین رای را می‌داد چون من علی دایی هستم و برای این فوتبال زحمت کشیدم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)