پرسپولیس نیوز : عوامل و سازندگان فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم …" با حضور در تمرین پرسپولیس با بازیکنان و مربیانی که سابقه کار با ناصر حجازی داشتند گفتگو کردند.

علی دایی در این مستند با تعریف و پرداختن به واژه اسطوره، حجازی را در کنار غلامرضا تختی از اساطیر تاریخ کشور دانست.

 عوامل و سازندگان فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم …" روز گذشته به تمرین پرسپولیس رفتند. میثم حسینی بازیکن پیشین استقلال و فعلی پرسپولیس اولین فردی بود که از ناصر حجازی صحبت کرد. حسینی با اشاره به نقش ناصر حجازی در پیشرفتش در عرصه فوتبال از حمایت‌های آتیلا حجازی در گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران نیز صحبت کرد.

پس از حسینی بهزاد غلامپور مربی دروازه بان‌های پرسپولیس که شاگرد حجازی نیز بوده است از خاطرات خود با بهترین دروازه‌بان قرن آسیا صحبت کرد. غلامپور که از اولین افراد حاضر در بیمارستان در روزهای آغاز بیماری حجازی بود، سرمربی سابق خود را عشق و الگوی دوران جوانی خود دانست.

مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی ایران که سال 1386 توسط ناصر حجازی به استقلال آمد، از اسطوره ملی ایران صحبت کرد.  پولادی در صحبت‌هایش اشاره مستقیمی به دخالت هیات مدیره وقت استقلال  در کار حجازی و نقش اساسی آنها در نتایج استقلال داشت. پولادی گفت: زمانی که حجازی تیمش روند رو به رشد خود را با سه برد پیاپی آغاز کرده بود، توسط هیات مدیره کنار گذاشته شد که برای بسیاری از بازیکنان جای تعجب داشت. پولادی فتح الله زاده را تنها حامی حجازی دانست.

کریم باقری دیگر مهمان عوامل و سازندگان فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم … " بود. باقری ضمن اشاره به محبوبیت ناصر حجازی، از شبی که وی نیز در مراسم خصوصی تجلیل از اسطوره ملی ایران در روزهای آخر حیاتش حضور داشت، صحبت کرد.

پس از باقری، علی دایی سرمربی سرخپوشان پایتخت مقابل دوربین قرار گرفت. دایی ضمن مرور خاطرات خود با ناصر حجازی، از محبوبیت بی اندازه اسطوره ملی ایران سخن گفت. دایی با تعریف و پرداختن به واژه اسطوره که لقب دادن آن به افراد لازم به داشتن فاکتورهای بسیاری است، حجازی را در کنار غلامرضا تختی از اساطیر تاریخ ایران دانست. دایی در بخشی از صحبت‌هایشف، بخش عمده ای از پیشرفت خود در فوتبال را مدیون ناصر حجازی دانست.

فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم … " به سفارش وبسایت شخصی ناصر حجازی در حال ساخت است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)