پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا حقیقی در بازی با راه‌آهن بی‌انضباطی کرد و او را در اختیار باشگاه قرار دادم.

 علی دایی پس از پیوستن بازیکنان ملی‌پوش به تیمش می‌داند که روز بسیار سختی را مقابل تراکتور‌سازی در تبریز دارد اما مصمم است که تیمش به سه امتیاز بازی برسد. دایی  صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:
 

* وضعیت پرسپولیس را در آستانه بازی با تراکتور‌سازی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خدا را شکر همه چیز طبق برنامه و خوب است و بچه‌های ملی‌پوش ما نیز با روحیه خوبی به تیم اضافه شدند. خوشبختانه تا اینجا همه چیز خوب است و تمرینات خودمان را رو به جلو می‌بریم.

* یعنی هیچ مشکلی ندارید؟

متاسفانه چرا. کمی شرایط آب و هوایی و زمین اجازه نداد تا ما برنامه‌های خودمان را دقیق پیاده کنیم اما تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا از تبریز با امتیاز کامل سربلند به تهران برگردیم. کار سخت است اما من به بچه‌هایم ایمان دارم.

* تراکتور‌سازی را چگونه تیمی می‌بینید؟

آنها تیم خوبی دارند و خودتان می‌بینید یکی از بالانشینان جدول لیگ برتر هستند. امیدوارم در این بازی سرنوشت‌ساز به امتیاز لازم برسیم. ما باید در جایی به میدان برویم که هوادارانشان به خوبی از تیم خود حمایت می‌کنند. می‌خواهیم امتیاز خارج از خانه را بگیریم تا خیالمان بابت صدر‌نشینی در جدول راحت باشد.

* برخی‌های می‌گویند بازی مقابل تراکتور‌سازی 6 امتیازی است؟

تمام بازی‌های دور برگشت در نیم‌فصل دوم برای ما مهم است. استارت کار ما در نیم‌فصل دوم مقابل یکی از بهترین‌ لیگ‌های تیم و رقیب ما در بالای جدول است.

* قهرمان نیم‌فصل که شدید؟

بله اما مهم برای ما و هواداران نتیجه آخر فصل است. همینکه توانستیم دل هوادارانمان را در نیم‌فصل اول شاد کنیم جای شکرش باقی است. با همدلی و تلاش بچه‌ها تا انتهای فصل همینطور رو به جلو می‌رویم.

* بازیکن دیگری را جذب نمی‌کنید؟

 

 راستش را بخواهید تقریبا لیست خودمان را بستیم و کار خود را با این بازیکنان که مستعد هم هستند ادامه می‌دهیم.

* ماجرای علیرضا حقیقی چه شد؟

 

برای من در مربیگری‌ام انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است و از موقعی که من بازی می‌کردم و یا به عنوان مربی کار می‌کنم این موضوع برایم همیشه اهمیت زیادی دارد.

* منظورتان چست؟

واضح است بازیکن باید تابع مربیان خودش باشد. متاسفانه علیرضا حقیقی با اینکه دروازه‌بان آینده‌دار و خوبی است اما کمی دچار مشکل شد.

* چه مشکلی؟

من خودم اول فصل با توجه به اینکه سه دروازه‌بان داشتم تصمیم گرفتم علیرضا حقیقی را بیاورم تا به تیم ملی ایران کمک کنم. او را به پرسپولیس آوردم چون جوان و جویای نام است اما متاسفانه علیرضا در بازی با راه‌آهن بی‌انضباطی کرد و من هم او را به باشگاه سپردم. مسئله دیگری نبود و زیاد دوست ندارم درباره‌اش حرفی بزنم تا انشاءالله تصمیمات لازم گرفته شود. من خودم حقیقی را به پرسپولیس آوردم اما …

* در پایان اگر حرفی دارید بگویید؟

من جا دارد دوباره به بازیکنانم بابت نیم‌فصل اول که خیلی خوب جنگیدند و با یکدیگر همدل بودند تا به نتیجه دلخواه برسند تبریک بگویم و امیدوارم در نیم فصل دوم همین راه را ادامه بدهیم. ما از تراکتور‌سازی شناخت خوبی داریم و آنها هم از ما شناخت خوبی دارند اما دوست داریم دست پر تبریز را ترک کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)