زیباتر از گذشته فوتبال بازی می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس با تكذيب خبر عدم حضور در ليگ دهم به خاطر نداشتن مدرك مربيگري گفت: مشكلي براي نشستن روي نيمكت ندارم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس علي دايي درباره شايعات اخير مبني بر نداشتن مدرك مربيگري و عدم آمادگي كريم باقري صحبت هاي زير را مطرح كرده است:

* اردو در آلمان چطور است؟

شرايط خوبي فراهم است تا برنامه‌هاي فني و بدني خود را پياده كنيم. بازيكنان شرايط خوبي پيدا كرده‌اند. با نظم و انضباط و با انگيزه خوبي تمرينات را دنبال مي‌كنند و مشكلي وجود ندارد.

*در چند روزي كه در آلمان بوده‌ايد، حرف و حديث‌هاي زيادي به راه افتاده است.

چه حرف و حديث‌هايي؟

 

* اينكه علي دايي به واسطه در اختيار نداشتن مدرك A مربيگري قادر به همراهي پرسپوليس‌ در ليگ دهم نخواهد بود.

به نظرم نبايد به اين حرف و حديث‌ها توجه كرد. من بايد از آقاي محصص تشكر كنم كه به خوبي جواب آقايان را داده است. من در كلاس مربيگري A شركت كردم. دو هفته در اين كلاس‌ها حاضر بودم، اين شيطنت برخي از همكاران شماست. وقتي مطلب ندارند بنويسند چنين دروغ‌هايي را براي مردم مي‌نويسند. من در اين كلاس‌ها حاضر بودم و 2 هفته به خاطر برگزاري اردو از مدرس‌هايم اجازه گرفتم. كاري كه در تمام دنيا اتفاق مي‌افتد و مشكلي هم ايجاد نمي‌شود.

* پس خيال هواداران پرسپوليس‌ راحت كه علي دايي فصل آينده روي نيمكت خواهد نشست.

قطعا، از اين بابت هيچ مشكلي وجود ندارد و هواداران پرسپوليس‌ نبايد گول اين شيطنت‌ها را بخورند.

* از بازيكن ايراني كه ساكن فرانسه بوده و به اردو ملحق شده شناخت پيدا كرده‌ايد؟

به هر حال هنوز زود است كه در مورد او اظهارنظر كنم. اين بازيكن فقط 2 روز است كه در تمرينات شركت مي‌كند و مطمئنا نياز به زمان خواهد داشت.

* از بيبيشكوف(مهاجم بلغاري مد نظر) خبري نشد؟

خير، ما فعلا دنبال گزينه‌هاي ديگر هستيم.

* در مورد مخالفت شما با تمديد قرارداد كريم باقري نيز شايعاتي به راه افتاده است.

شايعه نيست. حرف‌هاي بي‌منطقي است كه يكي از روزنامه‌ها به آن پرداخته است. متاسفم براي اين آقايان آنها دنبال مسائلي مي‌روند كه هيچ كس فكرش را هم نمي‌كند. كريم باقري قبل از پايان فصل با ما تمديد قرارداد كرد. كسي هم كه پيشنهاد تمديد را داد، خود من بودم. آقا كريم جزو بهترين نفرات ماست و مثل فصل قبل كمك زيادي به من خواهد كرد. او با قدرت در تمرينات حاضر شده و برخلاف فصل‌هاي قبل كه كمتر در تمرينات بدنسازي شركت مي‌كرد، امسال از اردوي سرعين با ما بوده و بسيار خوب تمرين مي‌كند. من متاسفم براي روزنامه‌هايي كه وقتي براي انعكاس خبرهاي واقعي به مشكل برمي‌خورند، سعي مي‌كنند خبرهاي اشتباه به خورد مردم ‌دهند.

* پس اين موضوع را تكذيب مي‌‌كنيد؟

چه تكذيبي؟ مگر كسي خبرهاي غيرواقعي را هم تكذب مي‌كند؟ اين خبر حتي ارزش تكذيب كردن را هم ندارد. من يك سئوال از اين آقايان دارم. سئوال من هم اين است كه بر چه پايه و اساسي چنين مطالبي را مي‌نويسند؟ اصلا براي اين اخبار منبعي دارند يا در تفكراتشان به آن شاخ و برگ مي‌دهند؟

*جام جهاني را تعقيب مي‌كنيد؟

بله، تا حدي.

* مطمئنا دوست داريد آلمان قهرمان جام جهاني شود، اين طور نيست؟

نه! چه كسي اين حرف را زده؟

پس علي دايي دوست دارد چه تيمي جام را بالاي سر ببرد؟

من دوست دارم يا برزيل قهرمان جام جهاني شود يا آرژانتين.(اين مصاحبه قبل از بازي ديروز گرفته شده است.)

* پيغامي براي هواداران پرسپوليس‌ داريد؟

از هواداران مي‌خواهم كه به هيچكدام از اين اخبار نادرست و حرف‌ و حديث‌هايي كه درست مي‌كنند، توجه نكنند. من همين جا به دوستداران پرسپوليس‌ قول مي‌دهم كه پرسپوليس‌ امسال از تمام سال‌هاي اخير بهتر و زيباتر بازي خواهد كرد. بچه‌ها بسيار باانگيزه در حال تمرينات آماده‌سازي هستند تا بتوانيم دست در دست هم با قهرماني دل آنها را شاد كنيم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)