پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در صورتی از پرسپولیس خواهم رفت که مالک و مدیر جدید باشگاه مشخص شوند و آنها مرا نخواهند.

علی دایی در خصوص جلسه دیروز (یک‌شنبه) که در وزارت ورزش و جوانان و برای حل مشکلات پرسپولیس و واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی انجام شد، عنوان کرد: به نظرم جلسه بسیار خوبی بود که در خصوص مشکلات این فصل و چگونگی حل این مشکلات صحبت کردیم. همچنین درباره بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس و عرضه سهام آن در بورس صحبت‌هایی صورت گرفت که جا دارد از آقای خادم تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: آقای خادم از زمانی که از طرف وزیر ورزش به عنوان نماینده تام‌الاختیار خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال انتخاب شده تلاش زیادی انجام داده و فقط 2 جلسه با من برگزار کرده است. او خیلی دنبال این است که به هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال کمک کند و دغدغه اول ایشان حل مشکلات این فصل است تا در ادامه نیز با مشخص شدن مالک باشگاه را به ثبات برساند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حاضرین در جلسه نظرات خود را عنوان کردند، گفت: آقای هدایتی در این جلسه حضور داشت و صحبت‌های خوبی انجام داد. معاونان وزارت ورزش هم در جلسه حضور داشتند و نظرات‌شان را گفتند اما بحث اصلی در مورد این فصل بود تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

دایی یادآور شد: آنچه مسلم است کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرده باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید به بخش خصوصی واگذار شوند و وزارت ورزش و جوانان نیز به دنبال فراهم کردن شرایطی مناسب است. آقای خادم به دنبال این است که مشکلات را حل کند و من در جلسه دیروز این عزم را دیدم. ایشان به صورت جدی پیگیر مسئله است.

وی در خصوص خبرهایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: متاسفانه گاهی اوقات خیلی از چیزها مطرح می‌شود اگر قرار بود یک سال به پرسپولیس بیایم اصلا نمی‌آمدم. برنامه من سه ساله است و نتیجه عملکردم بعد از سه سال مشخص می‌شود.  زمانی که به پرسپولیس آمدم برنامه 3 ساله‌ای به باشگاه دادم و قراردادم با این باشگاه 3 ساله است. ما برای موفقیت پرسپولیس برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مسلماً نتیجه کارم در پایان 3 سال مشخص خواهد شد. معتقدم در همین سال اول از برنامه‌های مدنظر خود عقب نیستیم و حتی اگر تلاش‌مان را بیشتر کنیم در سال دوم جلو می‌افتیم و شاید به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به مردم و بازیکنان ادا کنم. برخی‌ها مسائلی برای خودشان مطرح و صحبت می‌کنند در صورتی از پرسپولیس رفتنی هستم که مدیر و مالکان جدید این تیم من را نخواهند در غیر این صورت کسی نمی‌تواند مرا از این تیم جواب کند البته باید این را بدانیم خیلی‌ها به مرور زمان خیلی زود رنگ عوض می‌کنند. برخی‌ها قبلا به خاطر منافع شخصی‌شان مسائلی را مطرح می‌کردند و خیلی از کارها را انجام می‌دادند اما به یک‌باره خیلی زود تغییر کردند من تا روزی که هستم با قدرت کار خودم را بدون اینکه به چیزی توجه کنم انجام می‌دهم تا شرمنده مردم و بازیکنان نباشم.

دایی در خصوص اینکه در صورت واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی خودش یا دوستانش اقدامی برای خرید این باشگاه انجام می‌دهند یا نه، عنوان کرد: من خودم به هیچ عنوان دنبال این مسائل نیستم و وارد این جریانات هم نمی‌شوم که بخواهم سهامی بگیرم اما شاید دوستانم بخواهند این کار را انجام دهند که من در این باره چیزی نمی‌دانم. پرسپولیس عاشق زیاد دارد که بخواهند سهام این باشگاه را بخرند اما باید بگویم حتی اگر دوستان من هم بخواهند سهام پرسپولیس را بخرند نوع واگذاری این باشگاه برای آنها بسیار مهم است. من دنبال سهام باشگاه پرسپولیس یا باشگاه‌های دیگری نیستم. پیش از این در این خصوص به من پیشنهاداتی شده اما دنبال این مسائل نرفته و نمی‌روم.

وی در ادامه با اشاره به تساوی نفت تهران و فولاد خوزستان، 2 تیم مدعی قهرمانی اظهار داشت: تساوی 2 تیم نفت و فولاد ما را خیلی امیدوار کرد. من گفته بودم که در هفته‌های آخر خیلی چیزها عوض می‌شود. در این چند هفته پایانی رقبای ما با یکدیگر مسابقه دارند و در همین هفته دیدید که یکی از نتایجی که دلخواه ما بود به دست آمد. ما باید با قدرت تمرین کنیم تا در بازی با صبای قم که مهم‌ترین بازی فصل ما است برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه برخی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان پرسپولیس را به صورت قرضی می‌خواهند، گفت: تا به حال چنین پیشنهادی به ما نشده است و هر موقع پیشنهاد شد درباره آن صحبت می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)