مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

علی دایی که روز 27 اسفند با خودروی شخصی‌اش از اصفهان عازم تهران بود، دچار سانحه شد و خودرویش چپ کرد و بلافاصله به بیمارستانی در کاشان انتقال یافت.

 

 

وی از ناحیه صورت و گوش دچار آسیب دیدگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. دایی سپس به تهران منتقل شد تا ادامه درمانش را در بیمارستان لاله سپری کند. وی شب گذشته برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت تا گوش و صورتش مورد ترمیم قرار گیرد.

با اعلام پزشکان علی دایی فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد. همچنین عادل فردوسی‌پور بر بالین وی حضور پیدا کرد و جویای احوال سرمربی راه‌‌آهن شد.

 

اما مدیران باشگاه الشباب امارات که فردا برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی خواهند داشت امروز به عیادت علی دایی رفتند.

مسئولان باشگاه الشباب امارات که برای بازی مقابل پرسپولیس در ایران به سر می‌برند پس از اینکه متوجه شدند علی دایی در بیمارستان بستری است به عیادت آقای گل جهان رفتند.

مدیر باشگاه الشباب امارات خطاب به دایی گفت: شما افتخار آسیا در قاره کهن هستید. ما از شنیدن حادثه تلخ برای شما ناراحت شدیم به همین دلیل به عیادت‌تان آمدیم و بسیار خوشحالیم که شما را بهبود یافته می‌بینیم. امیدواریم هرچه سریع‌تر با بهبودی کامل به عرصه فوتبال ایران برگردید.

علی دایی نیز از مسئولان باشگاه الشباب امارات و مسئولان تیم‌هایی که نگران وی بودند و طی تماس‌های تلفنی وضعیت او را دنبال می‌کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت من افتخار می‌کنم که دوستانی مانند شما دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)