مرجع خبری پرسپولیس : دکتر محمد زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عدم صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را ناشی از عدم تجربه کاری و محدود کردن تیم به 11 بازیکن اصلی می داند.

 

محمد زادمهر در یادداشتی می نویسد: پرسپولیس آن تجربه کافی را برای رقابتهای مهمی مثل لیگ قهرمانان آسیا نداشت و همین مسأله باعث حذف آنها شد. به نظر من مهمترین مسأله‌ای که باعث حذف تیم پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شد عدم تجربه بود و سرخپوشان برخلاف 2 تیم ذوب‌آهن و سپاهان چنین مسیری را قبلا طی نکرده بود.

 

البته مسأله دیگری هم که باعث شده بود تا این تیم در نتیجه‌گیری موفق عمل نکند و آن این بود که علی دایی خیلی دیر متوجه شد فقط نباید به 11 بازیکن اصلی دل ببندد. نیمکت‌نشینان پرسپولیس برخلاف نظر دایی مهره‌های خوبی بودند و این موضوع در چند بازی  آخر پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مشهود بود.

متأسفانه سرمربی تیم پرسپولیس همیشه از کمبود بازیکن در تیمش انتقاد می‌کرد اما باید گفت که تیم دایی کامل بود و وجود بازیکنانی مثل نوروزی، رضایی، زارعی، علی‌عسکری، محمد، نوری، زارع، بادامکی، نورمحمدی، شیری و حتی 2 سنگربان این تیم نشان از یک تیم کامل می‌داد. در واقع یک تیم مگر چند بازیکن می‌خواهد؟ دلیل اینکه سکوبرت مدافع آفریقایی در چند بازی آخر فیکس می‌شود، چه بود؟ این مدافع نشان داد که مهره بسیار  ارزشمندی در خط دفاعی است و اگر زودتر از وی  استفاده می‌شد مشکلات این تیم در خط دفاع به حداقل می‌رسید.

 

اگر پرسپولیس در یک بازی زیبا الاتحاد عربستان را می‌برد نشان می‌دهد که این تیم تواناییهای بزرگی دارد و توان صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد اما عدم تجربه به همراه عدم شناخت کادر فنی از تمام بازیکنان باعث شد تا این تیم بزرگ از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باز بماند. تیمی که اردوهای بسیار خوبی را در طول فصل سپری کرد و بازیهای مناسبی نیز با چند تیم مطرح اروپایی در ترکیه و دوبی برگزار کرده بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)