پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم به بالای جدول برسیم.

علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه پرسپولیس با ذوب‌آهن گفت: بازی فردا برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. هر دو تیم بازی قبلی خود را واگذار کردند و به دنبال جبران هستند و انگیزه زیادی برای پیروزی دارند. ذوب آهنی ها برای فرار از انتهای جدول و ما برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی داریم. 

دایی افزود: ما در هفته‌ گذشته خودمان را آماده ‌کرده‌ایم و تمرینات خوبی را برگزار کردیم و خودمان را آماده مسابقه می‌دانیم.  خدا را شکر محرومان و مصدومانمان نیز به این بازی رسیده اند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ذوب‌آهن گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و هفته‌ قبل با بدشانسی برابر حریفش شکست خورد. ما تلاشمان را خواهیم کرد تا این تیم را شکست دهیم و بار دیگر به صدر جدول برسیم. ذوب‌آهن را آنالیز کرده‌ایم و بازی قبلی آنها را نگاه کردم موقعیت‌های زیادی داشتند اما بدشانسی آوردند سعی می‌کنیم با دعای هواداران به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی با تراکتورسازی گفت: موقعیت‌های زیادی در این بازی خلق کردیم اما تبدیل به گل نشد. دو پنالتی هم برای ما نگرفتند و وقت‌های اضافه بیشتر از آن چیزی بود که داور اعلام کرد. در همان وقت اضافه کم 2 دقیقه تلف شد که باز هم داور این موضوع را نادیده گرفت و حتی 10 ثانیه هم زودتر سوت پایان به صدا در آمد. خیلی‌ چیزهای دیگر بود که نتوانستیم در آن مسابقه نتیجه بگیریم. در هر حال در هفته‌ گذشته ما شکست خوردیم و برای بازی فردا خودمان را آماده ‌کرده‌ایم. مطمئنا با بازیکنان بزرگی مثل خلعتبری، حاتمی، سید صالحی ، پیام صادقیان ، مسلمان و امید عالیشاه ما می‌توانیم بازی بهتری را در خط جلو انجام دهیم و خود محمد نوری هم می تواند خیلی بیشتر به ما کمک کند تا فردا بازی خوبی را ارائه دهیم و جبران مافات کنیم.

علی دایی در خصوص شکایت این باشگاه از جهانبازی داور دیدار با تراکتورسازی گفت: باشگاه این شکایت را انجام داده است و این حق طبیعی باشگاه پرسپولیس است که از داور یک دیدار شکایت کند اما بهتر است در این باره از آنها سوال کنید. .

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مسئولان تراکتورسازی‌ می گویند پرسپولیسی‌ها حرمت میزبان را حفظ نکردند گفت:  من فکر می‌کنم حرمت میهمان در بازی قبلی نگه داشته نشد نه میزبان. مگر ما در تبریز تماشاگری داشتیم که بخواهد مشکلی ایجاد کند. فیلم‌های بازی موجود است و مشخص است که چه کسی حرمت را نگه نداشته است. فکر می‌کنم هرچقدر در این باره بحث و صحبت کنیم فایده‌ای برای فوتبال ما ندارد و نه کمکی به ما می‌کند و نه به باشگاه تراکتورسازی. تراکتور تیم پرطرفداری است و امیدوارم موفق باشد چون این تیم طرفداران زیادی دارد و خیلی از مردم آذربایجان به عشق این تیم زندگی می‌کنند اما هیچ‌کس نباید گناه را به گردن دیگری بیندازد و فیلم ها و همه چیز مشخص است.

سرمربی پرسپولیس درباره قرعه‌کشی جام‌جهانی و احتمال هم گروهی ایران با تیم های بزرگ اظهار کرد: شرایط در جام جهانی بسیار متفاوت است. ما دیگر با تایلند، لبنان و امثال آنها بازی نداریم. تیم‌های شایسته‌ای از نقاط مختلف جهان به این مسابقات می‌آیند و مطمئنا بازی مقابل ضعیف ترین تیم جام‌جهانی هم بسیار سخت است. فرق ندارد مقابل چه تیمی بازی کنیم مهم این است که تیم ملی باید به خوبی تدارک ببیند و با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم تا بازیکنان ما برای دیدارهای بزرگ  آماده شوند و خودشان را به خوبی محک بزنند. قرار نیست من قرعه بردارم اما دوست دارم تیم ملی کشورم با آمادگی کامل به جام جهانی برود و نماینده شایسته‌ای باشد تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)