متاسفم که شیث انقدر راحت دروغ می گوید/خجالت می کشم از حرکت او صحبت کنم

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : دیگر امکان بخشش شیث رضایی وجود ندارد و مجبور به کنار گذاشتن وی شدیم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسولیس علی دایی پس از پایان تمرین روز دوشنبه پرسپولیس در گفتگو با دوربین نود گفت: پس از آخرین باری که رضایی را بخشیدیم و این بازیکن به ترکیب پرسپولیس بازگشت هیچ کدام از خواسته های ما را عملی نکرد و به رفتار سابق خود ادامه داد و مجبور شدیم وی را کنار بگذاریم.

 

دایی افزود : مطمئن باشید این بار دیگر بازگشتی در کار نیست و این کنار گذاشتن دائمی است مگر اینکه من دیگر در پرسپولیس نباشم تا این بازیکن بتواند به ترکیب پرسپولیس بازگردد.

 

دایی با اشاره به علت اخراج رضایی از اردوی تیم در امارات تاکید کرد:

 

 

 

مشکلات ایشان شامل دو بحث افت فاحش فنی و مشکل اخلاقی بود، که تاکید بیشتر ما هم حول محور اخلاقی بود. متاسفانه ایشان بی احترامی به چند خانواده ایرانی در امارات داشتند که من خجالت می کشم اتفاقاتی که در دبی افتاد را به زبان بیاورم.

 

پس از بازگشت به ایران هم با مشاوره غلطی که با دو نفر از دوستان مطبوعاتی خود داشت مصاحبه ای با یکی از سایت ها انجام داد که سراسر دروغ بود و من می توانم با دلیل و مدرک تمام مسائل مطرح شده توسط وی در این مصاحبه را رد کنم.

 

علی دایی ادامه داد : شما می توانید هر کدام از بازیکنان پرسپولیس را که خواستید انتخاب کنید و در خصوص مسائل مطرح شده توسط شیث رضایی از آنان سوال کنید و متاسفم که این بازیکن به این راحتی می تواند دروغ بگوید.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین در پایان این گفتگو در شرایطی که از انتقال کریمی به تیم شالکه اطلاع نداشت با اشاره به توانایی های بالای فنی وی اظهار امیدواری کرد بود با انجام جلسه مشترک این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد که این مساله با ترانسفر کریمی کاملا متنفی شد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)