پرسپولیس نیوز : هنوز باشگاه پرسپولیس اقدامی برای تمدید قرارداد اعضای کادر فنی خود نکرده است و ظاهرا زمان مشخصی هم برای این کار در نظر نگرفته است.

همین موضوع را بهانه کردیم تا دقایقی کوتاه پای صحبت های محمد دایی عضو کادر فنی پرسپولیس بنشینیم و با او در مورد آینده پرسپولیس هم حرف بزنیم.

 

* پس کی می خواهند وضعیت کادرفنی را مشخص کنند؟

این مساله به باشگاه مربوط می شود. علی آقا باید نفرات مورد نظر خود را به باشگاه معرفی کنند و باشگاه هم براساس درخواست سرمربی با نفرات مورد نظر ایشان وارد مذاکره خواهند شد.

 

* گاهی اوقات از زبان بعضی پیشکسوتان پرسپولیس می شنویم که کادرفنی این تیم باید تقویت شود. شما با این قضیه موافق هستید؟

من نمی دانم چه کسی این حرف را زده اما یادآوری می کنم پرسپولیس با همین کادر فنی توانست بعد از مدت ها به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند. با این وجود اگر علی آقا(دایی) احساس کند که کادر فنی تیمش نیاز به تقویت کردن داشته باشد قطعا این کار را خواهد کرد و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.

 

* شاید خیلی ها اعتقاد دارند که پرسپولیس با داشته هایش باید قهرمان می شد نه نایب قهرمان!

خودتان می دانید که فصل قبل در تیم چه حاشیه ها و مشکلاتی وجود داشت. واقعا مشکلات زیاد بود و در چند بازی حساس تیم دچار ضعف در نتیجه گیری شد. همین مسائل جلوی  روند رو به رشد پرسپولیس را گرفت. تیم به خاطر همین مشکلات حالت خوبش را از دست داد. اگر تیم آرام بود شک نکنید که پرسپولیس قهرمان می شد. اما باز هم تلاش همه اعضای تیم باعث شد تا نایب قهرمان شویم.

 

* حالا همین نایب قهرمانی توقع هواداران را خیلی بالا برده است!

فصل قبل همه تلاش و سعی‌مان را به کار گرفتیم تا پرسپولیس نتیجه دلخواه را بگیرد و خواسته هواداران را براورده سازد. می دانیم که این نایب قهرمانی هم بعد از چند سال نصیب پرسپولیس شد. طبیعی است که حالا هواداران برای فصل بعد توقعی بالاتر از نایب قهرمانی از تیم محبوب خود داشته باشند. اما آنها باید بدانند این پرسپولیس تنها تیمی نیست که خودش را برای کسب عنوان قهرمانی آماده می کند. همه تیم های حاضر در لیگ برتر کار می کنند و امیدوارند که نتیجه بگیرند. ما هم مثل بقیه همه سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا توقعات هواداران مان را برآورده کنیم. بقیه اش هم دست خداست و امیدواریم که امسال هم یار و یاورمان باشد.

 

* هرچند که می گوییم مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شده اما این احتمال وجود دارد که چنین مشکلی باز هم برای پرسپولیس به وجود بیاید. دل نگرانی هواداران از تکرار اعتصاب و اعتراض و نداشتن تمرکز بازیکنان است!

راستش را بخواهید کنترل مسائل مالی در اختیار ما نیست که بگوییم حتما همه چیز خوب پیش می رود. وظیفه ما این است که تیم را آماده حضور در میادین کنیم. سعی خودمان را می کنیم تا تیم تحت تاثیر حواشی این چنینی قرار نگیرد. امیدواریم اصلا چنین مشکلی دوباره به سراغ پرسپولیس نیاید چون کنترل حواشی مالی واقعا سخت است.

 

* و حرف پایانی؟!

اگر مدیریت، کادرفنی ، بازیکنان و هواداران یکدل و هماهنگ باشند قهرمانی پرسپولیس اصلا دور از دسترس نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)