جمعه 14 فروردین (18:55) 

مرجع خبری پرسپولیس: خداداد عزيزي گفت: براي دعوت و حضور علي كريمي در تيم ملي بين من، كريمي، دايي و بهزاد غلامپور توافق شده بود اما علي دايي آن توافقات را شكست.

خداداد عزيزي پيرامون صحبت‌هاي علي كريمي درباره علت اعلام حضورش براي تيم ملي فوتبال ايران و اينكه گفته بود خداداد عزيزي از اين مساله مطلع است، اظهار كرد: درست است اين بحث به هفته‌هاي پيش از بازي تيم ملي برابر عربستان برمي‌گردد؛ علي كريمي از تيم ملي خداحافظي كرده بود اما به زعم بسياري از كارشناسان فوتبال و حتي مربيان تيم ملي، حضور او مي‌توانست در ديدار برابر عربستان به نفع ما باشد.

وي افزود: آن زمان بهزاد غلامپور مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي به من زنگ زد و صحبت‌هايي در اين زمينه داشت؛ او مي‌گفت كه مربيان تيم ملي خواهان حضور كريمي در تيم ملي هستند اما نمي‌خواهند در صورت دعوت دوباره از اين بازيكن، با كناره‌گيري مجدد علي كريمي از تيم ملي مواجه شوند. در نهايت بحث به اينجا رسيده بود كه من با كريمي صحبت كنم و او را براي حضور دوباره در تيم ملي راضي كنم.

عزيزي گفت: در اين زمينه مفصل با علي كريمي صحبت كردم؛ او واقعا تصميمش را گرفته بود و با توجه به مشكلاتي كه بين او و دايي وجود داشت، نمي‌خواست به تيم ملي برگردد؛ از او خواهش كردم در تصميمش تجديدنظر كند؛ او نيز لطف داشت و در نهايت پذيرفت تا دوباره براي تيم ملي كشورش بازي كند.

 همچنين قرار شد…

جلسه‌اي بين من، كريمي، دايي و غلامپور براي رفع سوتفاهمات برگزار شود اما چون غلامپور در جريان صحبت‌هاي من با كريمي بود و نظرات جديد اين بازيكن را به دايي انتقال داد و حتي كريمي در مصاحبه ای براي تيم ملي اعلام حضور كرد، ديگر نيازي به برگزاري جلسه بين همديگر نديديم.

وي ادامه داد: اما وقتي ليست تيم ملي از سوي علي دايي اعلام شد، نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد و يك دفعه چه شد كه علي دايي تمام توافقات را به هم زد. باور كنيد مربيان تيم ملي خود راضي به حضور كريمي در تيم ملي بودند اما نمي‌دانم چرا در نهايت چنين تصميمي گرفته شد. در اين قضيه تنها من شرمنده كريمي شدم و زماني هم كه پس از اين اقدام او به من زنگ زد، تنها به كريمي گفتم شرمنده‌ام، نمي‌دانم چي شد، ما با هم توافق كرده بوديم، اما تو حسن نيت خود را براي حضور در تيم ملي ايران و تلاش براي موفقيت آن ثابت كردي.

خداداد عزيزي همچنين درباره اوضاع تيم ملي در مقطع كنوني نيز گفت: با توجه به شرايطي كه براي تيم ملي پيش آمد، تعويض سرمربي يك تصميم منطقي بود. در حال حاضر حتي امكان دارد كه ما در گروه‌مان در همين رده چهارم باقي بمانيم. فكر مي‌كنم در بازي‌هاي آتي، ديدار برابر كره شمالي حساسترين مسابقه ما خواهد بود كه فقط پيروزي در اين بازي مي‌تواند ما را به كسب عنوان سومي در گروه بسيار اميدوار كرده و عامل صعود ما به جام جهاني شود.

وي گفت: در حال حاضر فكر مي‌كنم بايد سرمربي جديد هرچه سريع‌تر انتخاب و معرفي شود تا او بتواند از بازيكناني كه در چهار هفته پاياني ليگ براي تيم‌هايشان به ميدان مي‌روند، نفرات مورد نظر را انتخاب كند. ضمن اينكه اكنون تيم ملي ديگر بحث فني خاصي ندارد و بايد سرمربي انتخاب شود كه تسلط و توانايي كافي را براي انجام مسايل روحي رواني و جمع كردن حاشيه‌ها داشته و روي آنها تاكيد بيشتري داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)