پرسپولیس نیوز : دایی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای افرادی که به خاطر امنیت شغلی‌شان عوام‌فریبی می‌کنند، متأسفم.

علی دایی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصاحبه مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه وزارت ورزش شروطی برای پول پرسپولیس اعلام نکرده بود اظهار داشت: من اصلاً نباید جواب ناظمی که به عنوان کارمند فعالیت می‌کند بدهم. او صحبت آقایان را انتقال می‌دهد. متأسفم برای امثال ناظمی که به مردم باید دروغ بگویند. اگر رو راست باشیم مردم خیلی بیشتر آدم را دوست دارند و احترام می‌گذارند.

وی ادامه داد: چرا وقتی اطلاعات کافی وجود ندارد صحبت می‌کنند. من پاسخ وزارت ورزش را می‌دهم نه آقای ناظمی، در نامه‌ای که برای پول پرسپولیس مطرح شده بود شروطی نوشته شده بود؛ همان‌طور که پروین و کفاشیان هم در جلسه اعلام کردند هیأت مدیره جلسه‌ای تشکیل داد و نسبت به این پول تصمیم گرفت. این پول به هیچ عنوان به حساب باشگاه ریخته نشده بود بلکه به حساب فدراسیون ریخته شده بود. ضمن اینکه هیئت مدیره‌ای در کار نبوده که بخواهد در مورد این پول تصمیم‌گیری کند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده پرسپولیس بیشتر از 15 تیم دیگر در لیگ برتر پول دریافت کرده است،‌ تصریح کرد: سایپا 60درصد،‌ سپاهان 70-80 درصد، نفت 80 درصد، ذوب‌آهن 70درصد، فولاد 80 درصد، تراکتورسازی 55-60 درصد، استقلال خوزستان 70-80درصد، مس 70 درصد، گسترش فولاد 60 درصد، ملوان 45 درصد، فجر سپاسی65 درصد، راه‌آهن 35 درصد، داماش 30-35درصد، صبا 35درصد، پرسپولیس 40-50 درصد و استقلال 40-50درصد پول دریافت کرده‌اند. فکر می‌کنم ما جزو تیم‌هایی هستیم که کم‌ترین پول را دریافت کرده‌ایم. چند تیم هستند که 35درصد پول گرفته‌اند. اطلاعاتشان اشتباه است و باید بیشتر مطالعه کنند. من اطلاعاتی که گرفته‌ام از بازیکنان و مدیران است. شاید 5 تا 10 درصد کمتر و بیشتر باشد اما با صحبتی که آقایان کرده‌اند خیلی اختلاف دارد، این مسائل نشان می‌دهد که ما جزو 4-5 تیمی هستیم که کمترین پول را دریافت کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس افزود: من سؤالی دارم و آن این است که مگر قرار نبود تیم را واگذار کنند. مگر نگفتند تیم به بخش خصوصی واگذار می‌شود پس چه اتفاقی رخ داد؟ آقایان پیش از عید کلی مصاحبه کردند و گفتند پرسپولیس تا یازدهم، دوازدهم فروردین خصوصی می‌شود اما چه شد؟ تا الآن اگر حرفی نزدیم زیرا گفتیم تیم آرامش داشته باشد. ما فردا بازی حساسی داریم آن وقت این اخبار منتشر می‌شود تا تیم به حاشیه برود. حالا که فردا بازی حساس داریم و تیم نیاز به آرامش دارد، این همه اخبار و حاشیه‌ها را امروز تولید کردند. یک کلام بگویید دوست ندارید پرسپولیس قهرمان شود.

دایی تأکید کرد:‌ در قضیه 2 میلیارد تومان کفاشیان تصمیم‌گیرنده نیست و تنها پول به حساب او و فدراسیون رفته است. در ضمن پیش از این خادم در صحبتی که با من داشت گفت 2 میلیارد تومان نقدی می‌دهیم و 2 میلیارد هم به صورت چک پرداخت می‌شود تا با بازیکنان تا اردیبهشت تسویه حساب شود. آقایان! دیگر نمی‌توانید زیر حرف‌های خادم بزنید و خودتان را خراب نکنید. علی دایی همیشه حرف حق را می‌زند و هیچ موقع دروغ نمی‌گوید. او جلوی خود من این حرف‌ها را زد چرا مردم را خراب می‌کنند. دایی همیشه حرف حق را می‌زند اگر کار اشتباهی می‌کند مطمئن باشید هیچ‌گاه دروغ نمی‌گوید، متأسفم برای کسانی که به خاطر امنیت شغلی خود عوام‌فریبی می‌کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)