مرجع خبری پرسپولیس : پروین شرط موافقت خود را با امضای حکم مشاوره فنی دایی، حضور حسین هدایتی در باشگاه پرسپولیس با عنوان مشاور اقتصادی دانسته است.

 

به نقل از خبرورزشی؛ جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز در ساختمان این باشگاه برگزار شد. هر چند خبر دقیقی از جزئیات این جلسه منتشر نشد اما گفته می شود بحث های جالبی در جلسه هیئت مدیره سرخ ها مطرح شده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره پیشنهاد کرده که پست مشاور فنی پرسپولیس به علی دایی داده شود تا دیگر شاهد تشویق او در ورزشگاه ها نباشیم ، ضمن اینکه دایی در ابتدای فصل با دلخوری از جمع سرخپوشان جدا شد و این تصمیم می تواند به نوعی دلجویی از سرمربی سابق پرسپولیس باشد.

 

 

علی پروین اما با این پیشنهاد مخالفت کرده و اعتقاد داشت این پیشنهاد مشکلات فنی پرسپولیس را حل نمی کند. ظاهرا سلطان شرط قبول پیشنهاد مطرح شده را حضور حسین هدایتی در باشگاه با عنوان مشاور اقتصادی دانسته است.

 

از دیگری مسائلی که در جلسه هیئت مدیره سرخ ها مطرح شد درخواست علی پروین از مدیرعامل باشگاه بود. ظاهرا پروین از رویانیان خواسته برای بدرقه تیم به فرودگاه نرود و این مسائل را به پروین و پنجعلی به عنوان اعضای ورزشی هیئت مدیره بسپارد. 

 

با تمام این تفاسیر احتمال صدور حکم مشاور فنی باشگاه پرسپولیس برای علی دایی وجود دارد اما شاید مخالفت پروین در این خصوص مانع این کار شود چون در این صورت حسین هدایتی هم باید حکم مشاور اقتصادی باشگاه را دریافت کند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)