{jcomments off}مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: مثل بعضی از آقایان نیستم که برای تشویق شدن لازم باشد به کسی پول یا کت و شلوار بدهم.

 

علی دایی در خصوص حواشی بازی پرسپولیس و ملوان و ادعای نزدیکان باشگاه پرسپولیس در خصوص آن اظهار داشت: خدا را شکر کسی نمی تواند بگوید علی دایی به یک نفر یک 1000 تومانی داده.

 

یک نفر را در عالم پیدا کنید که بیاید بگوید علی دایی 1000 تومان به من پول داده است. من مثل آنهایی نیستم که برای تشویق شدن به آدم های شان بن شهروند یا کت و شلوار می دهند.


کسانی که سابقه شان مشخص است که برای فریاد شدن نام شان چه کارهایی می کنند. خدا را شکر من نه از این کارها کردم و نه این کارها را انجام می دهنم. اگر هم از این حرف ها بزنند هم مردم خودشان واقعیت را می دانند و باورشان نمی کنند.


دایی در خصوص دستگیری یکی از لیدرهای پرسپولیس و ارتباط این موضوع با خودش گفت: این هم یکی دیگر از شایعات بی پایه و اساسی است که ساخته اند. من نمی دانم این حرف ها از کجا سرچشمه می گیرند. این اتفاق چه ربطی به من دارد؟ بروید بپرسید که طرف اگر به زندان افتاده، چه کار کرده که این اتفاق برایش افتاده. این چه ارتباطی به علی دایی دارد؟


دایی افزود: متاسفانه من می خواهم این بحث تمام شود اما هر روز به بهانه ای حرف مرا وسط می کشند. مدام برای اینکه کارهای شان را توجیه کنند ، بحث را مطرح می کنند.من فقط یک سئوال دارم. برایم سئوال است این آقایان آموزش و پرورشی که می گفتند می خواهند برگردند به کار آموزش و پرورش شان ، چرا به فوتبال چسبیدند و ولش نمی کنند؟ فکر می کنم دیگر همه مردم هم همه چیز را خیلی خوب می دانند. اصلا بگذار هرچه دلشان می خواهد بگویند.


سرمربی راه آهن در خاتمه گفت: من درباره آنها چیزی نمی گویم. آنها حرف می زنند، در کنفرانس خبری یا برنامه های تلویزیونی اسم مرا می آورند و مباحثی را مطرح می کنند که شما خبرنگاران می خواهید درباره اش پاسخ مرا بشنوید. پس به ناچار باید در این باره حرف بزنم. بعد هم برای علی دایی دیگر این مسائل عادی شده و این حاشیه ها تمرکزش را به هم نمی ریزد که اگر این طور بود باید سال قبل در لیگ پانزدهم می شدم و در جام حذفی هم همان دور اول کنار می رفتیم. من از روزی که جدا شدم گفتم درباره پرسپولیس و مسائل فنی تیم حرفی نمی زنم چون موفقیت این تیم برایم مهم است اما نمی توانم درباره هواداران تیم سکوت کنم چون خود را مدیون لطف همیشگی هواداران تیم می دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)