پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قانون در همه جا یکسان است و نباید برداشت‌های مختلفی از قانون شود.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل مس کرمان ضمن تبریک روز خبرنگار و عید فطر گفت: بازی با مس همانند تمامی دیدار‌ها سخت است. مس مربی‌ای دارد که استاد همه ماست و ما همه شاگرد یاوری هستیم. مس کم کم شکل واقعی خودش را پیدا می‌کند ما نیز تمرینات خوبی داشتیم و در زمین خودمان از همان ابتدا به دنبال زدن گل هستیم تا با سه امتیاز از زمین خارج شویم. با تمرکز لازم می توانیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه پس از دیدار مقابل سایپا در 8 مسابقه در تهران به میدان می‌روند عنوان کرد: از یک بابت خوب است اما با توجه به اینکه اوایل فصل است و تیم جا نیفتاده باید تمام تلاشمان را بکنیم چه در خانه و چه در خارج از خانه امتیازات کاملمان را بگیریم و به بالای جدول بیاییم. اگر قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم باید از همین ابتدا امتیازات را کسب کنیم تا کارمان به اما و اگر نکشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دفاع این تیم گل نمی‌خورد اما در خط حمله مهاجمانشان در امر گلزنی ناموفق هستند اظهار داشت: نگرانی به هیچ وجه نداریم. تیم کم کم خودش را پیدا می‌کند. تیمی که در دفاع موفق است نمی‌توان آن را به حساب دروازه‌بان و خط دفاعش گذاشت چرا که کل مجموعه خوب بوده است. از لحاظ شکل دفاعی خیلی خوب شدیم و اجازه موقعیت سازی به حریفان ندادیم. در کار تهاجمی نیز اگر در زدن ضربات آخر دقت کنیم مطمئنا نتایج بهتری می‌گیریم. این مسئله نیز با تمرین حل می‌شود و انشاءالله شاهد توازن بهتری در کارهای دفاعی و هجومی خواهیم بود.

دایی در مورد حضور سلطانی فر در کابینه حسن روحانی به عنوان وزیر ورزش گفت: شناختی از سلطانی‌فر ندارم. او در جای خاصی به عنوان مدیر فعالیت داشت. برای همین اظهار نظر نمی‌کنم و تنها آرزوی توفیق دارم تا بتوانم با دوستان و مدیران ورزشی ورزش را از این حالت خارج کنم. نباید فریب مدال‌های بیشتری که در لندن گرفتیم را بخوریم این مدال‌ها در یکی دو رشته بود و به غیر از آنها دچار ضعف بودیم. امیدوارم با انتخاب مدیران لایق ورزش به شرایط خوبی برسد.

انتظار مردم از دولت زیاد است. با توجه به انتخاب حسن روحانی با اکثریت آرا و در دور اول انتخابات مردم انتظار زیادی دارند. با موفقیت در ورزش نشاط جامعه مطمئنا بالا می‌رود. کار سلطانی‌فر در صورت تائید مجلس بسیار سخت است. او باید نشاط را به جامعه بازگرداند با توجه به اینکه ورزش نقش بسزایی در این موضوع دارد و با نتیجه گرفتن در عرصه‌های بین‌المللی باعث نشاط جامعه می شود.

وی در مورد میزان رضایتش از عملکرد جوانان پرسپولیس عنوان کرد: جوانان خوبی به خدمت گرفتیم اما جا افتادن آنها در تیم زمان‌بر است. جوان‌ها را آرام آرام به ترکیب تزریق می‌کنند. در دو مسابقه گذشته دیدید 70 درصد تیم را بازیکنان سابق تشکیل داده است چرا که با تغییرات زیاد هماهنگی از بین می‌رود. از شرایط فعلی راضی هستم و با گذشت زمان مشخص می‌شود که اشتباه نکردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از تیم‌هایی که هوادارانشان دشنام می‌دهند گفت: چون از این موضوع سررشته ندارم نظر نمی‌دهم اما نقش باشگاه‌ها در محیط و جو سالم ورزشگاه‌ها بسیار مهم است. باشگاه‌ها باید فرهنگ‌سازی کنند و فقط اسم فرهنگی را یدک نکشند. باید در انطباق مشوق دقت داشته باشند و از افراد تحصیل‌کرده و دارای عقبه استفاده کنند. اگر در گزینش دقت کنیم 50 درصد اختلافات کم می‌شود.

دایی در مورد مصدومان و محرومان تیمش اظهار داشت: رضا حقیقی تمرین کرده و مصدومیتی ندارد. خوشبختانه در تیم ما مصدومی نیز وجود ندارد.

وی در مورد اینکه انتقادات زیادی درهفته‌های اخیر به داوری شده و محمود یاوری نیز به این موضوع اعتراض کرد گفت: قوانین تعیین نمی‌کند. ای کاش از قوانین همه برداشتی یکسان و یکنواخت داشته باشند نه اینکه در یک بازی خطایی شود و بازیکن را با اخراج  و کارت زرد جریمه کنند و در یک دیدار دیگر خطای شدید‌تر مشابه همان صحنه را هیچ جریمه‌ای نکنند. متاسفانه موضوع بدی باب شده که هر کسی صحبت می کند فکر می‌کنند جبهه گرفته است. دنبال تخریب نیستیم. همه دوست داریم داوری خوب باشد و به فوتبال کمک کند چرا که در این صورت آرامش ما نیز بیشتر می شود. برای جامعه داوری آرزوی موفقیت می کنم و دعا می‌کنم فردا داور به دور از حاشیه و به خوبی شوت بزند.

سرمربی پرسپولیس در مورد توپ‌های شرکت آل اشپورت که تولید سال 2007 است گفت: شما توپها را ببینید روی آن نوشته شده برای سال 2007 است. این توپها از رده خارج شده و چطور می‌توان سال 2010 از توپهای 2007 استفاده کرد. حیثیت این توپها روی مسابقات اثر می‌گذارد. (دایی توپ آل‌ اشپورت را و تاریخ تولید آن را به خبرنگاران نشان داد.) در چنین کشوری مثل ما که تیم ملی‌اش به جام جهانی رفته استفاده از این توپها خوب نیست. از دید ما ورزشی‌ها این توپ ها را استوک می‌گویند. فکر می‌کنم این توپها در انبار بوده و با 2_3 دلار آن را گرفته‌اند توپهایی که هیچ جا با آن بازی نمی‌شود. باید توپها استاندارد شود و از همان توپهایی استفاده کنیم که در جام جهانی یا جام ملت‌های از آنها استفاده می‌شود. اگر در شکل و شمایل توپ رنگ سفید آن نبود به درد بازی کردن در برف می‌خورد.

دایی در مورد اینکه تولید‌کننده‌های این توپ اعلام کردند این توپها را مخصوص ایران ساخته‌اند عنوان کرد: چطور می‌شود در سال 2007 قرارداد بسته باشند که توپی را در سال 2013 برای ایران تولید کنند شاید مدت تولید توپها انقدر طول کشیده است. نباید با شعور مردم بازی کنند چرا که مردم خیلی فهیم هستند. آنها که علم غیب نداشته‌اند که سال 2007 توپی مخصوص لیگمان درست کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد لباس‌های تولید شده این شرکت که باشگاه پرسپولیس نیز از آنها استفاده می‌کند عنوان کرد: چون خودم تولیدی دارم درست نیست که در مورد این مسئله اظهار‌نظر کنم.

دایی در مورد اینکه آیا راضی هستند که در دیدار مقابل سایپا در استان البرز به میدان برود اظهار داشت: سال قبل هم که در راه‌آهن بودم این موضوع اعلام کردم و مخالفتی با این مسئله ندارم. حضورم در پرسپولیس باعث نمی‌شود نظرم تغییر کند. اگر شرایط فراهم شود ایراد ندارد و با کمال میل بازی می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)