مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: پزشك نيستم كه بگويم رضايي و نوروزي به ديدار با استقلال مي‌رسند يا نه.


به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس علي دايي در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه شرايط بسيار خوبي داريم. در اردوي كيش تا حدود زيادي به اهدافمان رسيديم. يكشنبه آينده بازي بسيار سختي مقابل ملوان در تهران داريم. متاسفانه دو يا سه بازيكن خوب خودمان را در اختيار نداريم. در چند بازي قبلي امتيازات بدي را از دست داديم مخصوصا در دقايق پاياني كه 6 امتياز راحت را به حريفان هديه داديم.

وي افزود: پس از اين اتفاقات خوب كار كرديم تا انشاءالله ديگر اين اتفاقات براي ما نيفتد. در ديدار برابر ملوان به دنبال سه امتياز هستيم تا به صدر جدول نزديك‌تر شويم.

دايي درباره محرومان و مصدومان پرسپوليس تصريح كرد:

 

چند مصدوم داريم. متاسفانه باقري را به دليل اينكه در بازي مقابل شهرداري تبريز كارت قرمز گرفت در اختيار نداريم و ايشان نمي‌تواند با ما باشد. در كنار ايشان غلامرضا رضايي و هادي نوروزي هم خيلي وقت است كه مصدوم هستند و سعي مي‌كنيم آنها را به بازي مقابل ملوان برسانيم. در غير اين صورت از بچه‌هاي ديگر كه همه با انگيزه هستند، استفاده خواهيم كرد.

وي درباره اينكه نوروزي و رضايي به ديدار روز 23 مهر با استقلال مي‌رسند؛ تاكيد كرد: من دكتر نيستم كه اعلام كنم اين دو به دربي خواهند رسيد يا خير. ما سعي خواهيم كرد تمام بازيكنانمان را در دربي داشته باشيم. زياد هم در جريان آمار نيستم كه چندمين دربي است كه من در آن حضور دارم. فقط مي‌گويم تمام سعي‌ام را خواهم كرد كه در دربي موفق باشيم.

 

دايي گفت: دوست داريم در دربي 69 موفق و پيروز باشيم. مگر مي‌شود كسي باشد كه دوست نداشته باشد در دربي موفق باشد؟ براي تيم استقلال و هوادارانش احترام خاصي قائلم. استقلال تيم بزرگي است و مهره‌هاي بسيار خوبي دارد. سعي مي‌كنيم در اين بازي به سه امتياز برسيم اما هر چه خدا بخواهد همان اتفاق خواهد افتاد.

دايي در خصوص بازي ايران و برزيل گفت: بازي بسيار خوب و تقريبا حساسي را در پيش داريم. اميدوارم اين بازي به تيم ملي كمك كند. برزيل تيم بزرگي است و ما احتياج داشتيم با يك تيم بزرگ بازي كنيم. اميدوارم بازيكنان ما تجربه بازي كردن با ستاره‌هاي دنيا را به خوبي تجربه كنند تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند. مسابقه با ستارگان جهان تجربه تيم ملي را زياد مي‌كند. بسيار خوشحالم كه در اين بازي از كريم باقري كه فرد زحمتكشي براي فوتبال ما بود تقدير خواهند كرد.

 

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه چه نظري در رابطه با شكست ايران در بازي فينال غرب آسيا مقابل كويت دارد، گفت: من راجع به تيم ملي به هيچ عنوان صحبت نمي‌كنم و فقط آرزو مي‌كنم اين تيم در مسابقه‌هاي خود موفق باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)