مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت:‌ وظيفه باشگاه است كه مذاكرات را انجام دهد به همين دليل درباره رحمتي، معمارزاده و خليلي آنها بايد جواب بدهند.

 

به گزارش مرجـــع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس؛ علی دایی پیش از سفر به اردبیل در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس گفت و گویی انجام داده است:

 

 *از آخرين شرايط تيم بگوييد.

دو روز است كه تمرينات پر فشار خود را شروع كرديم. پس از يك روز تمرين، صبح روز پنجشنبه از بازيكنان تست آمادگي جسماني در آكادمي ملي المپيك گرفتيم و بازيكناني كه با آنها قرارداد بستيم مورد ارزيابي قرار داديم.

 

 

 *تمرينات ابتدايي شما بر چه مبنايي است؟

بيشتر به دنبال كارهاي هوازي هستيم. خوشبختانه بازيكنان اصلي ما بدون غيبت در تمرينات حضور دارند. البته همانطور كه پيش‌تر گفتم به چند بازيكن نيز مرخصي دادم. در كنار بازيكنان اصلي يك سري از بازيكنان اميدهاي خود را مورد ارزيابي قرار داديم و به لطف خدا همه چيز خوب است.

 

 *آقاي دايي واقعا به خواسته‌هاي خود رسيده‌ايد؟

من حرف‌هايم را قبلا زدم. 80 درصد به خواسته‌هايم رسيده‌ام چون بازيكناني را كه مي‌خواستم با تلاش مسئولان باشگاه جذب كرديم و چند بازيكن مانده كه در چند روزهاي آينده با آنها به توافق مي‌رسيم. خودمان را از امروز (جمعه) براي تشكيل اردويي يك هفته‌اي در اردبيل آماده مي‌كنيم كه با زحمت مسئولان باشگاه تدارك ديده شده است. 

 *چرا ليست خود را زودتر نمي‌بنديد؟

گزينه‌هايي هستند كه پاي ميز مذاكره مي‌نشينيم تا ليست ما تكميل شود. مطمئن باشيد پرونده جذب بازيكنان خودمان را در هفته جاري مي‌بنديم تا سپس راحت‌تر به كارمان ادامه دهيم. 

 *چرا نظرتان را واضح‌ درباره خليلي و معمارزاده بيان نمي‌كنيد؟

با معمارزاده حرف زديم و خواسته‌هاي او را شنيده‌ايم اما باشگاه راجع به اين دو عزيز تصميم مي‌گيرد. چون وظيفه باشگاه است كه مذاكرات را انجام دهد. من در اين باره نمي‌توانم چيز خاصي بگويم.

 *آيا با آنها مشكلي نداريد؟

خير، شما لطف كنيد در خصوص هر بازيكني كه دوست داريد از باشگاه بپرسيد. باز هم مي‌گويم در هفته جاري كلا پرونده و ليست بازيكنان پرسپوليس با كمك مسئولان باشگاه بسته خواهد شد.

*حتي دوست نداريد درباره جذب رحمتي حرف بزنيد؟

در مورد رحمتي هم مثل بقيه به شما جواب مي‌دهم. شما صبر كنيد تيممان را ببنديم و هفته ديگر همه چيز را ببينيد. خوشبختانه تا امروز بي‌سروصدا و خيلي خوب كار كرديم. 

 *چرا بازيكناني را كه مازاد اعلام كرده بوديد در تمرينات شركت مي‌كنند.

نمي‌خواستيم كسي را در ليست مازاد بگذاريم. اصلا اسم ليست مازاد را دوست نداشتم روي اين بازيكنان بگذاريم. اين بچه‌ها زحمت كشيدند و سال قبل تلاش و كوشش كردند. باز هم مي‌گويم دستشان درد نكند و همه آنان مثل برادران من هستند و آنها را دوست دارم اما يك سري شرايط است كه بايد در تيم پرسپوليس عملي شود. من بايد تيمم را سال بعد خوب ببندم چون بايد جوابگوي خيلي از اتفاقات باشم. ما بايد در جام حذفي، ليگ برتر و ليگ قهرمانان نتيجه بگيريم.

 *پس به همين دليل كلاه‌كج و زارع را نمي‌خواهيد. يعني آنها كمكي براي شما نيستند؟

اصلا اينطور نيست. من صلاح دانستم و به خودشان هم گفتم چون بازيكن آينده‌داري هستند مي‌توانند در تيم ديگري فيكس باشند اما شايد در تيم من نيمكت نشين شوند. چون آنها قرارداد دارند الان با ما تمرين مي‌كنند. اگر هم جايي نرفتند همين جا هستند و سال ديگر در خدمت آنها هستيم. خودشان تصميم مي‌گيرند. مي‌دانم اين افراد بازيكنان بزرگ و بسيار خوب هستند اما نگرانم كه يك وقت نيمكت نشيني به آنها و زندگي فوتبالي شان ضربه بزند به همين دليل پس از اينكه نقاط ضعف مان را جبران كرديم اين تصميم را گرفتم اما همه چيز دست خودشان است.

 *آيا بازيكنان با نظر مستقيم شما جذب شده‌اند؟

بله، صددرصد و جا دارد از تلاش مسئولان نيز دوباره تشكر كنم.

 *ماجراي بازيكن ايراني كه در فرانسه حضور دارد و قصد جذب آن را داريد چيست؟

هنوز با اين بازيكن نه قراردادي بستم و نه موارد ديگري صحبت كردم. همانطور كه گفتم در اردوي دورتموند آلمان به ما اضافه مي‌شود و اگر نظر من را جذب كند با او قرارداد مي‌بندم. اين شرايطي است كه براي اين بازيكن گذاشتيم.

 *اردوي اردبيل و دورتموند آلمان را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

در اردبيل بيشتر به دنبال آماده‌سازي بدني تيم هستيم. البته مي‌دانم شرايط براي همه بچه‌ها سخت است اما بايد يك ماه سخت كار كنيم تا انشاءالله در فصل آينده دچار مشكل نشويم. در اردوي آلمان نيز ما بيشتر سعي مي‌كنيم همه كنار هم باشيم، كار كنيم و نتيجه اردوي خود را در تهران بگيريم. در اردوي آلمان همه چيز در يك كمپ وجود دارد و بيشتر هم سعي خواهم كرد روي مسائل تاكتيكي تيم كار كنيم. سعي مي‌كنيم روزي 2 يا 3 جلسه تمرينات فشرده در آلمان برگزار كنيم.

 *نظر شما درباره جام جهاني چيست و چه تيمي قهرمان مي‌شود؟

در اين دوره از مسابقات علي‌رغم اينكه هميشه من برزيل را دوست داشتم اما بايد اعلام كنم برزيل، آرژانتين، انگليس و اسپانيا مي‌توانند جزو 4 تيم باشند. البته مي‌دانم اسپانيا مقابل سوئيس بازي خود را واگذار كرد اما اسپانيا مي‌تواند جزو 4 تيم مدعي باشد.

 *اسپانيا قهرمان مي‌شود؟

به نظرم قهرمان جام جهاني برزيل يا آرژانتين است.

 *نظر شما درباره تيم‌هاي آسيايي چيست؟ آيا اين تيم‌ها در جام ملت‌هاي آسيا براي ما خطرناك نيستند.

تا امروز آسيايي‌ها خوب كار كردند اما كره جنوبي مقابل آرژانتين خراب كرد. به نظرم بازي اول كره جنوبي، كره شمالي مقابل برزيل و حتي ژاپن مقابل كامرون بسيار خوب بود. البته نيوزيلند نيز زياد خوب نبود و چون آسيايي محسوب نمي‌شود درباره آن حرفي نمي‌زنم اما استراليا تيمي نبود كه همه انتظار داشتيم. در كل شرق آسيا در جام جهاني تا به امروز بد كار نكرده است مخصوصا در بازي‌هاي اول.

 *اما نگفتيد كار ما در جام ملت‌هاي آسيا مقابل اين تيم‌ها سخت است و چگونه بايد با مديريت درست اين مشكلات را حل كنيم؟

دوست ندارم زياد درباره مسائل حرف بزنم اما ما مديريت قوي مي‌خواهيم تا بازي‌هاي تداركاتي خوب و با قدرت داشته باشيم. شما ببينيد تيم ملي كره جنوبي قبل از جام جهاني با چه تيم‌هايي بازي كرده و ما تا به امروز چكار كرديم. كره بخاطر اينكه با تيم‌هاي بزرگ بازي كرده باكي ندارد كه در جام جهاني مقابل چه تيمي قرار بگيرد. ما بايد اعتماد به نفس بازيكنان تيم خود را بالاتر ببريم تا موفق شويم.

 *شانسي براي صعود به مراحل بالاتر در جام ملت‌هاي آسيا داريم؟

من راجع به جام ملت‌هاي آسيا حرف نمي‌زنم اما انشاءالله كه تيم ملي ما با كمك بچه‌هاي با غيرت ايراني به مراحل بالاتر صعود كند. من به عنوان يك طرفدار و عاشق كشورم براي تيم ملي ايران از صميم قلب آرزوي موفقيت مي‌كنم تا بتوانيم در جام ملت‌ها موفق شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)